Nr. 17 / 16.04.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 16 din data de 08.04.2025 si aprobarea noilor indicatori tehnico-economici și a devizului general de cheltuieli aferente proiectului „Amenajare și modernizare drumuri de interes local, comuna Ostrov, județul Tulcea”, finanțat prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”

Inițiator proiect

Gabriel NEACȘU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Tulcea

Consiliul Local al comunei Ostrov

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 17 din 16.04.2025

privind revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 16 din data de 08.04.2025 si aprobarea noilor indicatori tehnico-economici și a devizului general de cheltuieli aferente proiectului „Amenajare și modernizare drumuri de interes local, comuna Ostrov, județul Tulcea”, finanțat prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art.44 alin.(1) din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale;
  2. Hotărârea Guvernului nr.907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice ;
  3. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții "Anghel Saligny";                             
  4. Ordinul nr. 1.321/2021 pentru aprobarea standardelor de cost aferente obiectivelor de investiții prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții "Anghel Saligny";
  5. Ordinul nr. 1333/2021 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții "Anghel Saligny", pentru categoriile de investiții prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 95/2021;                                                                                                                                                                   

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare al Primarului comunei Ostrov nr. 1169/15.04.2025;
  2. Raportul compartimentului de specialitate nr. 1170/15.04.2025 privind revocarea HCL nr. 16/08.04.2025 și aprobarea documentației corectate;

Luând act de:

  1. raportul de avizare al comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Ostrov;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. e) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ostrov

întrunit în a 5-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se revocă Hotărârea Consiliului Local nr. 16 din 08.04.2025, ca urmare a identificării unor erori în documentația tehnică anexată.

Art. 2 - Se aprobă indicatorii tehnico-economici actualizați pentru obiectivul de investiții „Amenajare și modernizare drumuri de interes local, comuna Ostrov, județul Tulcea”, conform Anexei nr. 1, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3  - Se aprobă devizul general actualizat al obiectivului de investitii „Amenajare și modernizare drumuri de interes local, comuna Ostrov, județul Tulcea, aprobat pentru finantare prin programul national de investitii ''Anghel Saligny'', conform anexei nr.2, parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 4 - Se aproba actualizarea sumei reprezentand categoriile de cheltuieli finantate de la bugetul local pentru realizarea obiectivului prevazut la articolele 2 si 3, nivelul acesteia fiind de 92.860,67 lei. 

Art. 5 – Primarul comunei Ostrov, prin compartimentele de specialitate, va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art. 6 – Prezenta hotărâre se comunică Instituției Prefectului – Județul Tulcea, compartimentelor de specialitate, Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și altor entități interesate.

Prezentul proiect de hotarare va fi supus dezbaterii si aprobarii Consiliului Local al Comunei Ostrov in sedinta sa de indata din 16.04.2025.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Adrian GHERGHIȘAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

p SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI OSTROV,

Virginia-Nicoleta STROE

cu atribuții delegate specifice secretarului general

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 17 / 16.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 17 / 16.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 16.04.2025
2 Comunicarea către primar 17.07.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 05.05.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 30.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 09.05.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu