Proiect de dispoziție al autorității executive

Nr. 44 / 07.04.2025
Caracter normativ

Proiect de dispoziție

privind convocarea în ședință ordinară a Consiliului Local al comunei Petriș din data de 14 aprilie 2025

Raportul compartimentelor de resort

Statistici

6

Stare

Proiect

însușit

cu aviz de legalitate

Forma inițiatorului

România

România

Județul Arad

primarul comunei Petriș

Comuna Petriș

Proiect de dispoziție

nr. 44 din 07.04.2025

privind convocarea în ședință ordinară a Consiliului Local al comunei Petriș din data de 14 aprilie 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- prevederile art. 133 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;  
- prevederile art. 134 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Luând act de:

- referatul de specialitate nr. 1531/07.04.2025 al  secretarului general al comunei Petriș;

În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Primarul comunei Petriș

emite următoarea dispoziție:
Art. 1. Se convoacă în şedinţă ordinară de lucru Consiliul Local al comunei Petriş, judeţul Arad pentru data de 14 aprilie 2025, ora 1200 la sediul acestuia, cu următoarea                                                                                                                                                                                                                                             
                                                                                                    ORDINE DE ZI:    


1) Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor, taxelor locale și a taxelor speciale, începând cu 01 ianuarie 2026 la nivelul comunei Petriș, județ Arad;
2) Proiect de hotărâre pentru revocarea Hotărârii Consiliului Local Petriș nr. 115/13.12.2024 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Petriș, care se aplică începând cu data de 01.01.2025;
3) Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor și a Actului Adițional nr. 1 la Contractul nr. 4108/16.10.2024 de delegare a gestiunii unor activități componente ale serviciului de salubrizare, respectiv colectarea separată și transportul separat al deșeurilor menajere și al deșeurilor similare provenind din activități comerciale din industrie și instituții, inclusiv fracții colectate separat din județul Arad, Zona 5 ;
4) Proiect de hotărâre privind darea în administrare către unităţile de învăţământ preuniversitar de stat din Comuna Petriș, a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea educaţională;
5) Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al comunei Petriș, județul Arad, pe anul 2025;
6) Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de acțiune comunitară al comunei Petriș, județul Arad, pe anul 2025;

7) Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului cotizației Consiliului Local al comunei Petriș, în cadrul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,GAZ VALEA MUREȘULUI” pentru anul 2025;

8) Probleme curente.

- prezentarea solicitării AGROVOLTAICS SRL nr. 144/07.04.2025 înregistrată la Primăria comunei Petriș cu nr. 1530/07.04.2025;

Art. 2. Prezenta se comunică la:
-Instituţia Prefectului-Judeţul Arad;
-Consiliului Local Petriș;
-Prin afișare pe site www.comunapetris.ro.
PRIMARUL COMUNEI PETRIȘ

Ionel-Gheorghe BERARI

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI PETRIȘ

Ionela-Georgeta SGĂRDEA

Documente de prezentare și motivare