Nr. 20 / 02.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind prezentarea RAPORTULUI PRIMARULUI DE INFORMARE PRIVIND STAREA ECONOMICA, SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI SANIOB, PE ANUL 2024.

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Sâniob

Comuna Sâniob

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 20 din 02.04.2025

privind prezentarea RAPORTULUI PRIMARULUI DE INFORMARE PRIVIND STAREA ECONOMICA, SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI SANIOB, PE ANUL 2024.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. În conformitate cu articolul 225(3) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 de aprobare a CODULUI ADMINISTRATIV și art. 5 (3) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările, şi completările ulterioare, Primarul are obligația să întocmească și să prezinte public, anual, raportul privind activitatea socială, economică și de mediu, din anul precedent.

Ținând cont de:

  1. RAPORTUL PRIMARULUI  DE INFORMARE PRIVIND STAREA ECONOMICA, SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI SANIOB PE ANUL 2024, depus la secretarul general unitatii administrativ teritoriale, si inregistrat la nr.534/10.03.2025.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei sâniob

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1. - Se ia act de Raportul Primarului de informare privind starea economica,  socială și de mediu  a comunei Sâniob, pe anul 2024, intocmit de  primarul comunei Saniob, d-ul Jacint ZATYKO.

Art. 2. - Prezenta hotarare se comunica cu:

  • Institutia Prefectului – judetul Bihor;
  • Primarul comunei Saniob;
  • Locuitorii comunei, prin afisare;
  • Site-ul propriu;

Art. 3. - Cu afisarea se incredinteaza secretarul general al comunei Sâniob, d-na Mela Maria-Elena.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ștefan-Adalbert ZATYKO

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI SÂNIOB,

Maria-Elena MELA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 20 / 02.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 20 / 02.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 02.04.2025
2 Comunicarea către primar 08.04.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 15.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 08.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu