Art. 1. - Se aprobă modul de întocmire a registrului agricol pe perioada 2025 – 2029, atât pe suport electronic cât și pe suport hârtie.
Art. 2. - Înscrierea, completarea, ținerea la zi a registrului agricol pe suport de hârtie și în format electronic, precum și centralizarea și transmiterea datelor către Registrul Agricol Național - RAN se va face în continuare de către Compartimentul Registrul agricol al Aparatului de specialitate al Primarului Comunei Șoldanu.
Art. 3. - (1) - Prezenta hotărâre are caracter individual și intră în vigoare la data comunicării către Primarul Comunei Șoldanu.
(2) Prezenta hotărâre poate fi contestată în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
(3) Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin grija secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, Primarului Comunei Șoldanu, Prefectului Județului Călărași și se aduce la cunoștință publică prin publicarea în format electronic, la adresa www.primaria-soldanu.ro, în Monitorul Oficial Local, subeticheta „HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE”.