Art. 1. - Se ia act de stadiul de înscriere a datelor în Registrul agricol pentru trimestrul al IV-lea al anului 2024 în conformitate cu datele din raportul Compartimentului registrul agricol al Aparatului de specialitate al Primarului Comunei Șoldanu, cuprinse în anexa nr. 1 din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Se aprobă Programul de măsuri pentru eficientizarea înscrierii datelor în Registrul agricol, conform anexei nr. 2 din prezenta hotărâre.
Art. 3. - Persoanele responsabile desemnate în anexa nr. 2 îndeplinesc prevederile prezentei hotărâri.
Art. 4. - Anexele nr. 1 și nr. 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 5. - (1) Prezenta hotărâre are caracter individual și intră în vigoare la data comunicării către Primarul Comunei Șoldanu.
(2) Prezenta hotărâre poate fi contestată în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
(3) Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin grija secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, Primarului Comunei Șoldanu, Prefectului Județului Călărași și se aduce la cunoștință publică prin publicarea în format electronic, la adresa www.primaria-soldanu.ro, în Monitorul Oficial Local, subeticheta „HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE”.