Nr. 5 / 30.01.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind alegerea președintelui de ședință

Hotărâre

România

România

Județul Neamț

Consiliul Local al comunei Tupilați

Comuna Tupilați

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 5 din 30.01.2025

privind alegerea președintelui de ședință

      Având în vedere temeiurile juridice, respectiv  prevederile art. 123,  art. 129  alin. (2) lit. a) coroborat cu  alin. (3), lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019  privind  Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare;

      Văzând referatul de aprobare nr. 413/23.01.2025 al d-lui Petru Gherghel, primarul comunei Tupilați, precum si raportul de specialitate întocmit de către secretarul general al comunei; 

      În temeiul dispozițiilor art. 139 alin. (1) si alin. (3), lit. i) si ale art. 196 alin. (1) lit. (a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,

 

ADOPTĂ   PREZENTA  HOTĂRÎRE:

 

      Art.1 Se alege domnul Petrea DOBOȘ, consilier local, ca președinte de ședință pentru perioada februarie-aprilie 2025.

      Art.2 Președintele de ședință reprezintă interesele Consiliului local al comunei Tupilați  în relațiile cu persoanele fizice si juridice, inclusiv in justiție.

      Art.3 Aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri va fi asigurată de către președintele de ședință.

      Art.4 Secretarul general al comunei Tupilați va asigura comunicarea prezentei hotărâri persoanelor si autoritarilor interesate.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Mircea PĂDURARU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI TUPILAȚI,

Constantin BOSTAN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 30.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 10
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 1
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 30.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 20.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 04.03.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu