Având în vedere temeiurile juridice, respectiv prevederile art. 123, art. 129 alin. (2) lit. a) coroborat cu alin. (3), lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare;
Văzând referatul de aprobare nr. 413/23.01.2025 al d-lui Petru Gherghel, primarul comunei Tupilați, precum si raportul de specialitate întocmit de către secretarul general al comunei;
În temeiul dispozițiilor art. 139 alin. (1) si alin. (3), lit. i) si ale art. 196 alin. (1) lit. (a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
ADOPTĂ PREZENTA HOTĂRÎRE:
Art.1 Se alege domnul Petrea DOBOȘ, consilier local, ca președinte de ședință pentru perioada februarie-aprilie 2025.
Art.2 Președintele de ședință reprezintă interesele Consiliului local al comunei Tupilați în relațiile cu persoanele fizice si juridice, inclusiv in justiție.
Art.3 Aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri va fi asigurată de către președintele de ședință.
Art.4 Secretarul general al comunei Tupilați va asigura comunicarea prezentei hotărâri persoanelor si autoritarilor interesate.