Nr. 2 / 24.03.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea bugetului local al comunei Ulmi si bugetului Serviciului Local de Salubrizare al comunei Ulmi pe anul 2025 si estimarile pe anii 2026-2028

Inițiator proiect

Nicolae PETRE

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Giurgiu

Consiliul Local al comunei Ulmi

Comuna Ulmi

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 2 din 24.03.2025

privind aprobarea bugetului local al comunei Ulmi si bugetului Serviciului Local de Salubrizare al comunei Ulmi pe anul 2025 si estimarile pe anii 2026-2028

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art.15 alin (2), art.120 alin (1) si art.121 alin (1) si (2) din Constitutia Romaniei republicata
  2. art.3 si 4 din Cartea europeana a autonomiei locale ,adoptata la Strasbourg la 15 octombrie 1985 ratificata prin Legea 199/1997
  3. art.7 alin.(2) din Codul Civil al Romaniei adoptat prin Legea nr.287/2009 republicat cu modificarile si completarile ulterioare 
  4. art.1 alin.(2), art.3 art.95 alin (2), art.96,  art.105 alin(1), art. 129, alin.(1), alin. (2) lit.b şi alin. (4) litera a),197 alin (1),(2),(4) si (5), art.198 alin(1), art.199 alin (1) si (2), art.240, art.458 alin (4), 491 alin (2) din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ  cu modificarile ulterioare
  5. Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
  6. Legii nr.9/2025   legea bugetului de stat pe anul 2025
  7. Legea nr. 153/28.06.2017, Lege-cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare,
  8. Art.1 alin.(2) lit.”a”, lit. „b” art.19 alin.(1) lit.”a” si lit „b”, art.20 alin.(1) lit.”a”, art.26, art.39 din Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare,
  9. Legii nr. 292/2011, actualizată, a asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare,
  10. HCL nr. 36/23.12.2024 privind stabilirea taxelor si impozitelor locale pe anul 2025
  11. OUG nr.115/2023  privind unele măsuri fiscal - bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene
  12. HG nr.1506/2024 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată  
  13. Legea 500/ 2002  privind finantele publice
  14. Legea nr.10/2025 legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2025

Ținând cont de:

  1. Adresa CJ Giurgiu nr. 3235/20.02.2025 prin care se repartizeaza sume din cota de 6% din impozitul estimat a se incasa la bugetul de stat - Fond la dispozitia consiliului judetean pe anul 2025 si estimarile pentru cote defalcate din impozitul pe venit si sumele defalcate din TVA pentru echilibrare pe anii 2026-2028;
  2. Adresa AJFP Giurgiu nr. 3597/17.02.2025 prin care se repartizeaza cote defalcate din impozitul pe venit si sume defalcate din TVA pentru echilibrare pe anul 2025 si estimarile pentru anii 2026-2028;
  3. Adresa AJFP Giurgiu nr. 3606/17.02.2025 prin care se repartizeaza sume defalcate din TVA pentru cheltuieli descentralizate la nivelul comunelor pe anul 2025 si estimarile pentru anii 2026-2028, pentru plata asistentilor personali si a indemnizatiilor persoanelor cu handicap, pentru drepturile copiilor cu cerinte speciale integrati in invatamantul de masa si tichete educationale acordate copiilor din familii defavorizate in scopul participarii la invatamantul prescolar;
  4. Adresa nr.5114/06.03.2025 prin care se comunica repartizarea pe trimestre a sumelor defalcate din unele venituri alee bugetului de stat si a cotelor defalcate din impozitul pe venit pe anul 2025  

Luând act de:

  1.  referatul de aprobare al  primarul comunei, în calitatea sa de iniţiator  nr.868/21.02.2025
  2. raportul compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei nr.869/21.02.2025
  3. Nota de fundamentare a compartimentului contabilitate nr.870/21.02.2025
  4. Anunt public nr.871/21.02.2025 privind publicarea proiectului bugetului local al comunei Ulmi 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ulmi

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. - (1) Obiectul prezentei hotărâri îl constituie stabilirea volumului veniturilor, pe capitole şi al cheltuielilor, pe destinaţii, pentru anul 2025 si estimarile pe anii 2026-2028 precum şi responsabilităţile autorităţilor administraţiei publice locale şi instituţiilor/compartimentelor publice implicate în procesul de execuţie a bugetului local al comunei Ulmi

   (2) Bugetul local pe anul 2025 si estimarile pe anii 2026-2028  are la bază principiile: universalităţii, publicităţii, unităţii, unităţii monetare, anualităţii, specializării bugetare şi echilibrului.

            Art.2. - Bugetul local pe anul 2025 se stabileşte la venituri in suma de 42754 mii lei, iar la cheltuieli în sumă de 42754  mii lei conform anexei nr.1

Art.3 Se aproba lista de investitii conform anexei nr.2

            Art.4. Se aproba bugetul Serviciului Local de Salubrizare al comunei Ulmi si estimarile pe anii 2026-2028  conform anexei 3

 Art.5. - (1) Veniturile bugetului local pe anul 2025 reprezintă limite minime de realizat care permit efectuarea cheltuielilor.

               (2) În cazul în care veniturile prevăzute în bugetul local pe anul 2025 nu se realizează, ordonatorul de credite va limita efectuarea cheltuielilor bugetare sub nivelurile aprobate, corespunzător veniturilor încasate, cheltuielilor efectuate şi prognozei realizării acestora până la finele anului.

              (3) De asemenea, ordonatorul principal de credite, pe parcursul exerciţiului bugetar, va monitoriza gradul de realizare a veniturilor proprii, stabilind măsuri de eficientizare a acestei activităţi şi va aplica sancţiunile prevăzute de OUG 57/2019 privind Codul administrativ

Art.6. - Cheltuielile prevăzute în bugetul local pe anul 2025  reprezintă limite maxime care nu pot fi depăşite, iar modificarea lor se va face în condiţiile legii. Angajarea, contractarea de lucrări, bunuri şi servicii, precum şi efectuarea de cheltuieli de către ordonatorul de credite se fac numai cu respectarea prevederilor legale şi în limita creditelor bugetare aprobate.

Art.7. - (1) Din bugetul local se suportă sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor programelor de perfecţionare profesională organizate de instituţii specializate în domeniul administraţiei publice.

               (2) Funcţionarii publici care urmează programe/cursuri de formare specializată în administraţia publică, cu o durată mai mare de 90 de zile, finanţate din bugetul local al comunei Ulmi potrivit alin.(1), sunt obligaţi să se angajeze în scris că vor lucra în administraţia publică locală a comunei Ulmi, între 2 şi 5 ani de la terminarea programelor, proporţional cu numărul zilelor de formare sau perfecţionare de care au beneficiat, dacă pentru programul respectiv nu este prevăzută o altă perioadă.

Art.8. - Prezenta hotărâre se comunică în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, Primarului comunei Ulmi şi Prefectului judeţului Giurgiu şi se aduce la cunoştinţă publică prin afisare la sediul institutiei si publicare in Monitorul Oficial Local

                                   

 

ANEXA NR 1 

Mii lei

 

 

Nr crt

Cod indicator

Denumire indicator

Propuneri buget 2025

trim I

trim II

trim III

trim IV

Propuneri buget 2025

estimari 2026

estimari 2027

estimari 2028


 

I.

VENITURI TOTAL, din care : 

42754

27941

5282

5278

4253

42754

18671

19236

19699


 

 

A Veniturile sectiunii de functionare

19464

6026

4682

4988

3768

19464

18005

18321

18535


 

 

31800

Venituri din transferul proprietatilor imobiliare

60

15

13

15

17

60

51

52

53


 

 

40201

Cote defalcate din impozitul pe venit

1985

496

496

496

497

1985

2048

2048

2048


 

 

40204

Sume alocate din cote defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetelor locale

3674

1102

1102

1102

368

3674

1552

1564

1575


 

 

40205

Sume repartizate din Fondul la dispozitia Consiliului Judetean

250

75

75

75

25

250

 

 

 


 

 

70101

Impozit pe cladiri PF

596

200

120

125

151

596

618

634

649


 

 

70102

Impozit pe cladiri PJ

138

40

30

30

38

138

144

148

151


 

 

70201

Impozit pe terenuri PF

346

115

70

70

91

346

355

365

373


 

 

70202

Impozit pe terenuri PJ

22

7

6

5

4

22

23

24

25


 

 

70203

Impozit pe terenurile extravilane

185

60

40

40

45

185

191

197

201


 

 

703

Taxe judiciare de timbru

42

10

10

10

12

42

43

44

45


 

 

110202

Sume defalcate din TVA pentru cheltuieli descentralizate

8237

2459

2260

2187

1331

8237

8505

8759

9020


 

 

110206

Sume defalcate din TVA pentru echilibrare

1423

738

300

250

135

1423

1604

1702

1797


 

 

160201

Taxa asupra mijloacelor de transport PF

715

200

100

205

210

715

736

756

774


 

 

160202

Taxa asupra mijloacelor de transport PJ

212

20

50

50

92

212

218

224

229


 

 

180250

Alte impozite si taxe

200

40

50

53

57

200

162

150

150


 

 

300501

Redeventa miniera

550

100

110

130

210

550

504

518

530


 

 

300530

Venituri din concesiuni si inchirieri

39

10

10

10

9

39

41

42

43


 

 

350201

Venituri din amenzi

172

29

40

40

63

172

175

180

184


 

 

350250

Alte amenzi

208

25

50

85

48

208

219

225

230


 

 

360250

Alte venituri

900

200

300

250

150

900

782

804

822


 

 

370203

Varsaminte din sectiunea de functionare pentru sectiunea de dezvoltare

-1490

-115

-600

-290

-485

-1490

-666

-915

-1164


 

 

420234

Subventii pentru incalzirea locuintei cu lemne

1000

200

50

50

700

1000

700

800

800


 

 

433400

Sume alocate de la ANCPI pentru finantarea lucrarilor de sistematizare

0

 

 

 

 

0

 

 

 


 

 

Veniturile sectiunii de dezvoltare

23290

21915

600

290

485

23290

666

915

1164


 

 

4287

Subventii pentru investitii Anghel Saligny - canalizare

21800

21800

 

 

 

21800

 

 

 


 

 

370204

Varsaminte din sectiunea de functionare

1490

115

600

290

485

1490

666

915

1164


 

II

CHELTUIELI TOTAL, din care :

42754

27941

5282

5278

4253

42754

18671

19236

19699


 

 

Cheltuielile sectiunii de functionare :

19464

6026

4682

4988

3768

19464

18005

18321

18535


 

1

51

Capitolul 5102 Autoritati executive

3474

1172

894

781

627

3474

3700

3700

3700


 

 

Titlul 10

Cheltuieli de personal , din care:

2906

827

746

720

613

2906

2900

2900

2900


 

 

 

Salarii de baza

2520

700

630

630

560

2520

 

 

 


 

 

 

Indemnizatii consilieri

210

70

51

51

38

210

 

 

 


 

 

 

Indemnizatia de hrana

96

30

30

24

12

96

 

 

 


 

 

 

Contributia asiguratorie de munca

60

27

15

15

3

60

 

 

 


 

 

 

Vauchere de vacanta

20

 

20

 

 

20

 

 

 


 

 

Titlul 20

Cheltuieli materiale, din care:

568

345

148

61

14

568

800

800

800


 

 

200101

Furnituri de birou

5

5

 

 

 

5

 

 

 


 

 

200102

Materiale pentru curatenie

13

3

9

1

0

13

 

 

 


 

 

200103

Incalzit, iluminat

65

60

5

 

0

65

 

 

 


 

 

200104

Apa, canal, salubritate (vidanjare)

10

6

3

1

 

10

 

 

 


 

 

200105

Carburanti (microbuze scolare)

120

60

30

30

0

120

 

 

 


 

 

200108

Posta, telefon

75

20

35

20

0

75

 

 

 


 

 

200109

Materiale cu caracter functional (tonere, reparatii imprimante)

25

5

7

5

8

25

 

 

 


 

 

200130

Alte bunuri si servicii:                          

200

150

50

 

 

200

 

 

 


 

 

200530

Obiecte de inventar

5

5

 

 

 

5

 

 

 


 

 

200601

Cheltuieli cu deplasarile

18

5

5

3

5

18

 

 

 


 

 

2002

Reparatii curente

10

10

 

 

 

10

 

 

 


 

 

2012

Consultanta si expertiza

7

7

 

 

 

7

 

 

 


 

 

2013

Cursuri de perfectionare

10

4

4

1

1

10

 

 

 


 

 

203001

Reclama si publicitate

5

5

0

0

0

5

 

 

 


 

 

54

Alte servicii publice generale (votare)

5

5

 

 

 

5

 

 

 


 

2

55

Capitolul 55 Tranzactii privind datoria publica si imprumuturi

320

100

80

80

60

320

270

230

180


 

 

3001

Dobanzi aferente creditelor

320

100

80

80

60

320

270

230

180


 

3

61

Capitolul 61 Ordine publica

82

19

22

26

15

82

70

72

75


 

 

Titlul 10

Cheltuieli cu salariile

67

19

17

16

15

67

70

72

75


 

 

100101

Salarii de baza

59.7

14.7

15

15

15

59.7

 

 

 


 

 

100117

Indemnizatia de hrana

5

2

2

1

 

5

 

 

 


 

 

100307

Contributia asiguratorie de munca

1.5

1.5

 

 

 

1.5

 

 

 


 

 

100206

Vauchere de vacanta

0.8

0.8

 

 

 

0.8

 

 

 


 

 

Titlul 20

Cheltuieli materiale 

15

0

5

10

0

15

 

 

 


 

4

65

Capitolul 65 Invatamant

1862

535

318

702

307

1862

920

924

927


 

 

Titlul 20

Bunuri si servicii

378

150

228

 

 

378

200

200

200


 

 

200101

Furnituri de birou

 

 5

 

 

 

5

 

 

 


 

 

200102

Materiale pentru curatenie

 

 10

 

 

12

 

 

 


 

 

200103

Incalzit, iluminat

 

 44

46

 

 

90

 

 

 


 

 

200108

Cheltuieli transport

 

 5

 

 

 

5

 

 

 


 

 

200108

Posta, telefon

 

 11

 

 

 

11

 

 

 


 

 

200109

Materiale cu caracter functional (tonere)

 

 10

 

 

 

10

 

 

 


 

 

200130

Alte cheltuieli cu bunuri si servicii

 

 30

64

 

 

94

 

 

 


 

 

2002

Reparatii curente

 

 5

 88

 

 

93

 

 

 


 

 

200530

Obiecte de inventar

 

 10

25 

 

 

35

 

 

 


 

 

200601

Deplasari

 

 5

 

 

8

 

 

 


 

 

2011

Carti

 

 4

 

 

 

4

 

 

 


 

 

2013

Pregatire profesionala

 

 8

 

 

 

8

 

 

 


 

 

2014

Protectia muncii

 

 3

 

 

 

3

 

 

 


 

 

Titlul 57

Asistenta sociala

159

50

60

37

12

159

160

164

167


 

 

570201

Drepturile copiilor cu cerinte speciale integradti in invatamantul de masa

98

27

41

18

12

98

98

101

103


 

 

570203

Tichete sociale pentru gradinita

61

23

19

19

 

61

62

63

64


 

 

81

Rambursari credite (rate credit)

1265

325

5

650

285

1265

500

500

500


 

 

10

Transportul la si de la locul de munca

60

10

25

15

10

60

60

60

60


 

 

67

Cultura, religie, recreere 

91

61

30

0

0

91

250

250

250


 

 

Titlul 20

Alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare, din care:
- servicii curatenie, intretinere parc
 

31

31

 

 

 

31

 

 

 


 

 

Titlul 59

Asociatii si fundatii (Luceafarul Trestieni -35 mii si Real Draganeasca - 25 mii )

60

30

30

 

 

60

 

 

 


 

 

68

Asistenta sociala

9811

2892

2440

2460

2019

9811

9145

9495

9753


 

 

Titlul 10

Salarii asistenti personali

7532

2332

2035

2060

1105

7532

7045

7295

7553


 

 

100101

Salarii de baza

6811

2072

1835

1860

1044

6811

 

 

 


 

 

100117

Indemnizatia de hrana

556

200

150

150

56

556

 

 

 


 

 

100206

Vauchere de vacanta

0

 

 

 

 

0

 

 

 


 

 

100307

Contributia asiguratorie pentru munca

165

60

50

50

5

165

 

 

 


 

 

Titlul 57

Ajutoare sociale

2279

560

405

400

914

2279

2100

2200

2200


 

 

680502/57

Indemnizatii personae handicap

1264

350

350

350

214

1264

1300

1300

1300


 

 

681000/57

Ajutoare pentru incalzirea locuintei

1000

200

50

50

700

1000

700

800

800


 

 

685000/57

Ajutoare de urgenta acordate persoanelor in situatii dificile

15

10

5

 

 

15

100

100

100


 

 

70

Capitolul 70 Servicii dezvoltare publica, locuinte, mediu si ape

445

265

125

25

30

445

850

850

850


 

 

Titlul 20

Bunuri si servicii

445

265

125

25

30

445

 

 

 


 

 

7006/200103

Energie electrica iluminat public

250

100

100

20

30

250

 

 

 


 

 

7006/200109

Mentenanta iluminat public

75

45

25

5

0

75

 

 

 


 

 

7006/200530

Obiecte de inventar iluminat public - lampi

20

20

0

 

 

20

 

 

 


 

 

7000/ 203030

Materiale si prestari servicii: 

100

100

 

 

 

100

 

 

 


 

 

74

Protectia mediului

3374

977

773

914

710

3374

2700

2700

2700


 

 

Titlul 51

Transferuri

1224

200

300

364

360

1224

700

700

700


 

 

Titlul 20 740501

Cheltuieli cu bunuri si servicii          taxe mediu                                                servicii colectare deseuri                servicii depozitare deseuri                     servicii colectare si eliminare deseuri

2150

777

473

550

350

2150

2000

2000

2000


 

 


Drumuri si poduri 

 

 

 

 

 

 

100

100

100


 


Cheltuielile sectiunii de dezvoltare 

 

 

 


 

 

 

trim I

trim II

trim III

trim IV

Total 2025

estimari 2026

estimari 2027

estimari 2028


 


Capitolul 5102

Autoritati excutive

0

0

0

0

0

0

100

100

100


 


Capitolul 6502

Invatamant

300

0

300

0

0

300

366

600

864


 

 

710101

Documentatie tehnica - studiu fezabilitate Scoala Nicolae Lahovary - scoala noua

50

 

50

 

 

50

 

 

 


 

 

710102

Microbuze scolare

250

 

250

 

 

250

 

 

 


 

 

Capitolul 6702 

Cultura, religie, recreere

20

20

 

 

 

20

 

 

 


 

 

 

Aviz tehnic de racordare pentru teren sport Ulmi si nocturna

20

20

 

 

 

20

 

 

 


 

 

Capitolul 7002 

Servicii dezvoltare publica, locuinte, mediu si ape

920

95

200

140

485

920

 

 

 


 

 

710130

Extindere retea current electric si iluminat public pe str Albinelor, str Soarelui, str Cocosu Rosu, str Garoafelor, str Principala nr 234A

685

50

100

50

485

685

 

 

 


 

 

710101

Alimentare cu gaze

190

 

100

90

0

190

200

200

200


 

 

5

Proiect energie produsa din surse regenerabile

20

20

0

 

 

20

 

 

 


 

 

710130

Plan urbanistic general si regulament de urbanism

25

25

0

 

 

25

 

 

 


 

 

Capitolul 7402 

Protectia mediului

22050

21800

100

150

0

22050

200

215

200


 

 

710130

Canalizare si statii de epurare

22050

21800

100

150

0

22050

 

 

 


 

 

 

Total sectiunea de dezvoltare

23290

21915

600

290

485

23290

666

915

1164


 

 

 

                                                                                                                                                                    ANEXA NR 2 

 Lista obiectivelor de investitii pe anul 2025

Mii lei

 

Denumirea obiectivului de investitii

Suma 

1

Documentatie tehnica - studiu fezabilitate Scoala Nicolae Lahovary - scoala noua

50

2

Microbuze scolare

250

3

Aviz tehnic de racordare pentru teren sport Ulmi si nocturna

20

4

Extindere retea current electric si iluminat public pe str Albinei, str Soarelui, str Garoafelo, str Cocosu Rosu, str Principala 234A 

685

5

Alimentare cu gaze

190

6

Proiect energie produsa din surse regenerabile

20

7

Plan urbanistic general si regulament de urbanism

25

8

Canalizare si statii de epurare

22050

 

Total 

23290

 

 

 

 

 


ANEXA NR 3 







BUGETUL SERVICIULUI LOCAL DE SALUBRIZARE ULMI SURSA G



 


 









 


Mii lei










 

Cod indicator

Denumire indicator

 

Buget 2025

trim I

trim II

trim III

trim IV

Estimari 2026

Estimari 2027

Estimari 2028

 

VENITURI TOTAL, din care :

 

1760

395

566

478

321

1760

1760

1760

 

A Veniturile sectiunii de functionare

 

1760

395

566

478

321

1760

1760

1760

 

3308

Venituri din prestari servicii

 

1060

195

266

278

321

860

860

860

 

4309

Subventii

 

700

200

300

200

 

700

700

700

 

3650

Alte venituri 

 

0

 

 

 

 

200

200

200

 

CHELTUIELI TOTAL, din care:

 

1760

395

566

478

321

1760

1760

1760

 

B Cheltuielile sectiunii de functionare

 

1760

395

566

478

321

1760

1760

1760

 

Cheltuieli cu salariile

 

1041

324

302

260

155

1050

1050

1050

 

100101

Salarii de baza

 

960

300

260

250

150

 

 

 

 

100117

Indemnizatii de hrana

 

50

15

20

10

5

 

 

 

 

100206

Vauchere de vacanta

 

22

 

22

 

 

 

 

 

 

100307

Contributia asiguratorie pentru munca

 

9

9

 

 

 

 

 

 

 

Cheltuieli materiale, din care:

 

719

71

264

218

166

710

710

710

 

200101

Furnituri de birou

 

5

5

 

 

 

 

 

 

 

200105

Carburanti

 

140

10

40

40

50

 

 

 

 

200106

Piese de schimb

 

95

20

20

20

35

 

 

 

 

200501

Uniforme si echipament

 

18

2

8

3

5

 

 

 

 

200530

Obiecte de inventar

 

43

5

38

 

 

 

 

 

 

200601

Deplasari

 

13

4

3

5

1

 

 

 

 

201300

Pregatire profesionala

 

5

 

5

 

 

 

 

 

 

203030

Alte cheltuieli cu bunuri si servicii

 

400

25

150

150

75

 

 

 

 


























 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Cristian-Valentin ENACHE

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI ULMI,

Emilian LAZĂR

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 2 / 24.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 9
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 6
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 2 / 24.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 24.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 04.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 01.04.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 14.05.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu