Nr. 5 / 24.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea planului de actiune sau lucrari de interes local pentru repartizarea orelor de munca pentru persoanele majore apte de muncã din familia beneficiarã de venit minim de incluziune .

Inițiator proiect

Nicolae PETRE

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Giurgiu

Consiliul Local al comunei Ulmi

Comuna Ulmi

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 5 din 24.03.2025

privind aprobarea planului de actiune sau lucrari de interes local pentru repartizarea orelor de munca pentru persoanele majore apte de muncã din familia beneficiarã de venit minim de incluziune .

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art. 120 alin. (1) și art. 121 alin. (1) și alin. (2) din Constituția României, republicată;
  2. art. 3 și 4 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;
  3.  art. 7 alin. (2) din Codul civil al României, adoptat prin Legea nr. 287/2009, republicat, cu modificările și completările ulterioare; 

Ținând cont de:

  1. prevederile legii 196/2016 privind venitul minim de incluziune cu modificarile si completarile ulterioare 
  2. art. 1 alin. (2), art. 3, art.95 alin.(2), art.96, art. 98, art. 105 alin.(1), art.106 alin (1) si alin (2) art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. d) si  alin. (7) lit. b),  din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare ;
  3. art.3 alin (2) art.31, art.40-49 si art.80-83 din  Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare
  4. prevederile HG 1154/2022 privind normele metodologice de aplicare a legii 196/2016  privind venitul minim garantat cu modificarile si completarile ulterioare 

Luând act de:

  1. referat de aprobare al primarului  a primarului nr.1372/17.03.2025
  2. referatul  compartimentului de asistenta sociala  nr. 1384/17.03.2025
  3. avizul cu caracter consultativ al comisiei de invatamant cultara , sanatate si asistenta sociala 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ulmi

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.

 Art.1 Se aproba planul de actiune sau lucrari de interes local pentru repartizarea orelor de munca pentru persoanele majore apte de muncã din familia beneficiarã de venit minim de incluziune   conform anexei .

 Art.2 Viceprimarul comunei va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari

  Art.3 Prezenta hotărâre se comunică în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Ulmi şi Prefectului judeţului Giurgiu şi se aduce la cunoştinţă publică prin afisare la sediul institutiei

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Cristian-Valentin ENACHE

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI ULMI,

Emilian LAZĂR

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 24.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 24.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 24.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 04.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 01.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu