Nr. 463 / 23.12.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu luna ianuarie 2025

Hotărâre

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 463 din 23.12.2024

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu luna ianuarie 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile art. 129  (2) lit. „a”,  (3) lit. „c”, art. 407, art. 409, art. 476  (2) lit."a”, art. 477  (1), art. 478  (1),  (2) şi (3) şi art. 479  (1) lit.”a”,lit.”c” şi lit.”d” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
  2. Prevederile art. 31 (2),  (4) - (6) şi  (8) din Legea – cadru nr. 153/28.06.2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare; 

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr.147502/16.12.2024 al Primarului municipiului Alba Iulia ;
  2. Referatul de specialitate nr.129095/11.11.2024 al Serviciului resurse umane-administrativ aflat în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  3. Raportul de specialitate nr. 147508/16.12.2024 al Serviciului resurse umane-administrativ aflat în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  4. Raportul final nr. 147498/16.12.2024 al examenului de promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut de funcționarii publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, organizat în data de 13.12.2024;
  5. Ordinul nr. 126/2024 privind stabilirea numărului maxim de posturi pentru anul 2024, emis de Instituția Prefectului - județul Alba; 
  6. Hotărârea Consiliului local al municipiului Alba Iulia nr. 40/2024 privind aprobarea bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2024, cu modificările și completările ulterioare; 
  7. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti; 
  8. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 519/16.12.2024 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia; 

Luând act de:

  1. Prevederile art. 129  (2) lit. „a” coroborat cu art.129 (3) lit. „c” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;      

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

întrunit în a 2-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

     Art.1 Aprobă modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu luna ianuarie 2025, conform anexei, parte integrantă din prezenta hotărâre, după cum urmează: 

a. Se transformă funcția publică de execuție de inspector, clasa I, gradul profesional principal, ocupat, din cadrul Serviciului financiar, salarizare, contabilitate, în inspector, clasa I, gradul profesional superior.

b. Se transformă funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional principal, ocupat, din cadrul Serviciului urbanism, în consilier, clasa I, gradul profesional superior.

c. Se transformă funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional asistent, ocupat, din cadrul Serviciului constatare, impunere persoane fizice, caserie și registratură în consilier, clasa I, gradul profesional principal.

d. Se transformă funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional principal, ocupat, din cadrul Compartimentului autoritate tutelară – Direcția juridică,administrație publică locală, în consilier, clasa I, gradul profesional superior.

e. Se transformă funcția publică de execuție de inspector, clasa I, gradul profesional principal, ocupat, din cadrul Compartimentului resurse umane- Serviciul resurse umane-administrativ, în inspector, clasa I, gradul profesional superior .

Art.2 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare. 

Art.3 Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ şi Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.4 Hotărârea se comunică către:

      - Primarul municipiului Alba Iulia

      - Instituția Prefectului – Județul Alba

      - ANFP București 

      - Direcția cheltuieli

      - Compartimentul resurse umane 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Marius FILIMON

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA,

Marcel-Valerian JELER

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 463 / 23.12.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 20
4 Numărul voturilor „PENTRU” 20
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 463 / 23.12.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 23.12.2024
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 10.01.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 10.01.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu