Nr. 125 / 14.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea cotizației Municipiului Alba Iulia către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „APA ALBA”

Hotărâre

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 125 din 14.04.2025

privind aprobarea cotizației Municipiului Alba Iulia către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „APA ALBA”

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) Prevederile art. 35  (3) și  (4) din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;

b) Prevederile art. 90 (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului  nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

c) Prevederile art. 46 (1) lit. ”a” din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare;

d) Prevederile art. 7 lit. ”a” și art. 11 lit. ”b”  din Statutul  Asociației de Dezvoltare  Intercomunitară „Apa Alba”;
     

Ținând cont de:

a) Referatul de aprobare nr. 40689/03.04.2025 al Primarului municipiului Alba Iulia;

b) Raportul de specialitate al nr.40717/03.04.2025 al Serviciului utilități publice și întreținerea clădirilor publice din cadrul Direcției tehnice, dezvoltare din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia ;

c) Hotărârea Adunării Generale a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Apa Alba” nr.25/19.12.2024;

d) Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local  de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ ; 

e) Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 127/07.04.2025 inițiat de Primarul Municipiului Alba Iulia;            

Luând act de:

a) Prevederile art. 129 (2) lit. ”d” coroborat cu art. 129 (7) lit. ”n” din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;


În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

întrunit în a 17-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1 Se aprobă plata sumei de 110.000 lei/an, respectiv suma de 9.166,67 lei/lună reprezentând cotizația Municipiului Alba Iulia aferentă anului 2025, datorată Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Apa Alba”. 

Art.2  Direcţia tehnică, dezvoltare și Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art.3 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr.554/2004 privind  contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.      

Art.4  Prezenta hotărâre se comunică

           - Primarului municipiului Alba Iulia

           - Instituției Prefectului - Judetul Alba

           -  Direcției tehnice, dezvoltare

            -  Direcției cheltuieli 

            - Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Apa Alba”

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Andrei-Ioan DRASCHAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA,

Marcel-Valerian JELER

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 125 / 14.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 20
4 Numărul voturilor „PENTRU” 17
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 3
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 125 / 14.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 14.04.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 29.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 15.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu