Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 180 / 23.04.2024
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și al Serviciului public de asistență medicală aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 mai 2024

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 5

Raportul compartimentelor de resort

Forma inițiatorului

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

Proiect de hotărâre

Nr. 180 din 23.04.2024

privind modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și al Serviciului public de asistență medicală aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 mai 2024

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Art. 31 alin. (2), alin. (4) - (6) şi alin. (8) din Legea–cadru nr. 153/28.06.2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Art. 69, art. 78, art. 84 și art. 86 alin. (1) din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare  nr. 49100/23.04.2024 al Primarului municipiului Alba Iulia;
  2. Raportul de specialitate nr. 49114/23.04.2024 al Serviciului resurse umane-administrativ aflat în Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  3. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local  de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ ; 
  4. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti ; 
  5. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 180/23.04.2024 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia; 
  6. Raportul final nr. 41838/05.04.2024 al examenului de promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut de personalul contractual, organizat la sfârşitul perioadei în care salariații au fost încadrați pe funcţia de debutant, din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și a Serviciului public de asistență medicală aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, din data de 03.04.2024;
  7. Raportul final nr. 48890/23.04.2024 al examenului de promovare în grad profesional superior pentru funcționarii publici din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, organizat în data de 22.04.2024;
  8. Referatul nr. 47735/19.04.2024 întocmit de către domnul Badiu Călin-Ovidiu, având funcția publică de conducere de director executiv al Direcției Venituri aflată în Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  9. Ordinul nr. 126/2024 privind stabilirea numărului maxim de posturi pentru anul 2024, emis de Instituția Prefectului județului Alba; 
  10. Hotărârea nr. 40/2024 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia privind aprobarea bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2024;           
  11. Hotărârea nr. 106/2024 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia privind rectificarea bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2024 al Municipiului Alba Iulia;       

Luând act de:

  1. Prevederile art. 129 alin. (2) lit. „a”, alin. (3) lit. „c”, art. 370, art. 405, art. 407, art. 409, art. 476 alin. (2) lit."a”, art. 477 alin. (1), art. 478 alin. (1), alin. (2) şi alin. (3) şi art. 479 alin. (1) lit.”a” ,lit.”c”  şi  lit.”d” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Aprobă modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 mai 2024, conform Anexei nr. 1 care face parte din prezenta hotărâre, după cum urmează: 

  1. Se transformă  funcția publică de execuție de inspector, clasa I, gradul profesional principal, ocupat, din cadrul Compartimentului Cadastru din Serviciul comunitar pentru cadastru și agricultură, în inspector, clasa I, gradul profesional superior, ca urmare a promovării examenului în grad profesional imediat superior celui deținut de către funcționarul public
  2. Se transformă  funcția publică specifică de execuție de polițist local, clasa I, gradul profesional asistent, ocupat, din cadrul Compartimentului juridic, corespondență, baze de date din Direcția generală Poliția locală a municipiului Alba Iulia, în polițist local, clasa I, gradul profesional principal, ca urmare a promovării examenului în grad profesional imediat superior celui deținut de către funcționarul public 
  3. Se transformă 3  funcții publice specifice de execuție de polițist local, clasa I, gradul profesional asistent, ocupate, din cadrul Serviciului ordine publică din Direcția generală Poliția locală a municipiului Alba Iuliaîn polițist local, clasa I, gradul profesional principal, ca urmare a promovării examenului în grad profesional imediat superior celui deținut de către funcționarul public 
  4. Se transformă funcția publică specifică de execuție de polițist local, clasa I, gradul profesional asistent, ocupat, din cadrul Compartimentului disciplina în construcţii din Serviciul control și inspecție aflat în Direcția generală Poliția locală a municipiului Alba Iulia în polițist local, clasa I, gradul profesional principal, ca urmare a promovării examenului în grad profesional imediat superior celui deținut de către funcționarul public 
  5. Se transformă funcția contractuală de execuție, de consilier, gradul debutant, ocupat, din cadrul Compartimentului administrativ din Serviciul resurse umane-administrativ, în consilier, gradul IIca urmare a promovării examenului în grad profesional imediat superior celui deţinut de personalul contractual, organizat la sfârşitul perioadei în care salariații au fost încadrați pe funcţia de debutant
  6. Se transformă funcția publică de execuție vacantă de inspector, studii S, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului constatare, impunere persoane fizice, casierie și registratură din Direcția Venituri, în inspector, studii S, clasa I, grad profesional debutant

Art. 2 - Aprobă modificarea statului de funcții al Serviciului public de asistență medicală aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 mai 2024, conform Anexei  nr. 2 care face parte din prezenta hotărâre, după cum urmează:

      1.      Se transformă 2 funcții contractuale de execuție, de asistent medical, gradul debutant, ocupate, în asistent medical, ca urmare a promovării examenului în grad profesional imediat superior celui deţinut de personalul contractual, organizat la sfârşitul perioadei în care salariații au fost încadrați pe funcţia de debutant 

Art. 3 - Anexele nr.1 -2, fac parte integrantă din hotărâre.

Art. 4 - Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare. 

Art. 5 - Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ şi Direcția cheltuieli din Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art. 6 - Hotărârea se comunică către:

            -Primarul municipiului Alba Iulia; 

            - Instituția Prefectului – Județul Alba;

            - ANFP București;    

            - Direcția cheltuieli;

            - Compartimentul resurse umane 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Gabriel-Codru PLEȘA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Marcel-Valerian JELER

Documente de prezentare și motivare

Alte documente:

Rezultate voturi