Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 120 / 20.03.2025
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 aprilie 2025

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 5

Raportul compartimentelor de resort

Forma inițiatorului

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

Proiect de hotărâre

Nr. 120 din 20.03.2025

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 aprilie 2025

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 33454/20.03.2025 al Primarului municipiului Alba Iulia;
  2. Raportul de specialitate nr. 33464/20.03.2025 al Compartimentului resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  3. Referatul nr. 31601/17.03.2025 și nr. 33321/19.03.2025 al Direcției generale Poliția locală a municipiului Alba Iulia din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia; 
  4. Referatul nr. 33649/20.03.2025 al Direcției venituri din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  5. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ;
  6. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;
  7. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 120/20.03.2025 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia;

Luând act de:

  1. Prevederile art. 129 alin. (2) lit. „a”, coroborat cu art. 129 alin. (3) lit. „c”, art. 370, art. 405, art. 407, art. 409 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;      

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1 Aprobă modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 aprilie 2025, conform anexei care face parte din prezenta hotărâre, după cum urmează:

      a)  Se transformă funcția publică specifică de execuție vacantă de polițist localstudii M, clasa a III-a, grad profesional superior din  Serviciul ordine publică, din cadrul Direcției generale Poliția locală a municipiului Alba Iulia, aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, în funcția publică specifică de execuție vacantă de polițist local, studii S, clasa  I, grad profesional superior;

       b)  Se transformă funcția publică specifică de execuție vacantă de polițist localstudii M, clasa a III-a, grad profesional superior din  Serviciul ordine publică, din cadrul Direcției generale Poliția locală a municipiului Alba Iulia, aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, în funcția publică specifică de execuție vacantă de polițist local, studii S, clasa  I, grad profesional asistent;

     c) Se  transformă funcția publică specifică de execuție vacantă de polițist local, studii S, clasa  I, grad profesional asistent din  Compartimentul disciplina în construcții - Serviciul control și inspecție, din cadrul Direcției generale Poliția locală a municipiului Alba Iulia, aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, în  funcția publică specifică de execuție vacantă de polițist local, studii S, clasa  I, grad profesional superior.

       d) Se  transformă funcția publică de execuție vacantă de consilier, studii S, clasa  I, grad profesional superior din  Serviciul constatate, impunere persoane fizice, caserie și registratură din cadrul Direcției venituri, aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, în  funcția publică de execuție vacantă de consilier, studii S, clasa  I, grad profesional  asistent.

Art.2 Prezenta hotărâre poate fi contestată în condițiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.3 Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ și Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.4  Hotărârea se comunică către:

- Primarul municipiului Alba Iulia

- Instituţia Prefectului – Judeţul Alba

- ANFP București

- Direcția cheltuieli

- Direcția venituri

- Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ

- Direcția generală Poliția locală a municipiului Alba Iulia

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Gabriel-Codru PLEȘA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Marcel-Valerian JELER

Rezultate voturi