Nr. 123 / 30.08.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Listelor consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul sau locuința principală în municipiul Brad, județul Hunedoara și care beneficiază de o reducere cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare încheiat

Inițiator proiect

Florin CAZACU

Primarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Brad

Municipiul Brad

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 123 din 30.08.2022

privind aprobarea Listelor consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul sau locuința principală în municipiul Brad, județul Hunedoara și care beneficiază de o reducere cu 50% a preţului
final al energiei electrice aferent contractului de furnizare încheiat

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) pct. 1, pct. 2, pct. 3, pct. 4, pct. 15 alin. 1 lit. b și alin. 2 din Normele metodologice nr. 4626/23685/6291/1840/1997 privind acordarea, utilizarea și controlul cheltuielilor rezultate din aplicarea   de Ordonanței Guvernului nr. 27/1996  privind acordarea de facilităţi   persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni, norme modificate și completate prin Ordinul Comun  nr. 572/321/1335/1009/935/2022 al Ministerului Lucrărilor Publice şi Amenajării Teritoriului, ale Ministerului Finanţelor, ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi ale Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului;

b) art. 8 alin. 4  și art. 11 din  Ordonanța Guvernului  nr. 27/1996   privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni,  republicată, cu modificările și completările ulterioare;

c)  art.129 alin. 1, alin. 2 lit. d și alin. 7 lit. n și lit. s din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

Ținând cont de:

a) PROIECTUL DE HOTĂRÂRE nr. 123/11508/30.08.2022 și REFERATUL DE APROBARE nr. 123/11506/30.08.2022 al Primarului Municipiului Brad prin care se propune aprobarea Listelor consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul sau locuința principală în municipiul Brad, județul Hunedoara și care beneficiază de o reducere cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractuluide furnizare încheiat;

b) raportul compartimentului de specialitate nr. 123/11509/30.08.2022, respectiv al Compartimentului Juridic din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad;

c) raportul compartimentului de specialitate nr. 46883/30.08.2022, respectiv al Compartimentului Sprijin, Îndrumare și Control Asociații de Proprietari din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad;

d) avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local al Municipiului Brad, respectiv avizul nr. 118/11547/30.08.2022 al comisiei pentru administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățenilor;

Luând act de:

a) cererile depuse de către persoanele fizice care au domiciliul sau locuința principală în municipiul Brad, județul Hunedoara, cereri care au ca obiect solicitarea acordării reducerii cu 50% a prețului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare încheiat, precum și documentele justificative (copia cărții de identitate, copia facturilor emise de către furnizor pentru energie electrică și declarațiile pe proprie răspundere) prin care șe probează/se atestă îndeplinirea condițiilor legale pentru a beneficia de această reducere;

b) Procesul verbal nr. 46881/30.08.2022 al grupului special de lucru pentru aplicarea prevederilor art. 8 alin. 4 din Ordonanța Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilități persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localități din Munții Apuseni și în Rezervația Biosferei „Delta Dunării”, republicată, coroborată cu dispozițiile Ordinului nr. 1009/2022 pentru modificarea Normelor metodologice nr. 4.626/23.685/6.291/1.840/1997 privind acordarea, utilizarea și controlul cheltuielilor rezultate din aplicarea prevederilor O.G. nr. 27/1996, repubilcată, grup constituit prin Dispoziția nr. 521/2022 a Primarului Municipiului Brad; 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului brad

întrunit în a 20-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. – Se aprobă Listele consumatorilor – persoane fizice care au domiciliul sau locuința principală în municipiul Brad, județul Hunedoara și care beneficiază  de o reducere cu 50% a preţului final al energiei electrice aferent contractului de furnizare încheiat, conform Anexelor nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4, nr. 5, nr. 6 și nr. 7 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. (1) - Cetățenii care au fost omiși sau ale căror cereri nu au fost aprobate pot depune contestații, la sediul Primăriei Municipiului Brad, în termen de 10 zile de la afișare. Primarul are obligația să le soluționeze în termen de 10 zile și să comunice petiționarilor modul de rezolvare. Cetățenii nemulțumiți de hotărârea Primarului Municipiului Brad se pot adresa, în termen de 5 zile de la înștiințare, Prefectului Județului Hunedoara, care are obligația să le examineze și să formuleze un răspuns în termen de 10 zile.

             (2) - După parcurgerea etapelor prevăzute la alin. 1, lista prevăzută  la art. 1 devine definitivă și, prin grija Primarului Municipiului Brad, va fi transmisă instituțiilor abilitate prin Ordonanța de Urgență nr. 27/1996, republicată cu modificările și completările ulterioare, să asigure respectivele facilități.

Art. 3. – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Compartimentul Sprijin, Îndrumare și Control Asociații de Proprietari din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad.

Art. 4. – Prezenta hotărâre se comunică:

                        -  Prefectului Judeţului  Hunedoara;

                        -  Primarului Municipiului Brad;

                        -  Compartimentului Sprijin, Îndrumare și Control Asociații de Proprietari;

                         - furnizorilor de energie electrică:  S.C. ENEL ENERGIE S.A., S.C. SPEEH HIDROELECTRICA S.A., S.C. RCS&RDS S.A., S.C. RESTART ENERGY ONE S.R.L., S.C. ELECTRIC NET S.R.L., S.C. NOVA POWER AND GAS S.R.L. și S.C. ENGIE ROMANIA S.A.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ionel CIRCO

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI BRAD,

Carmen-Irina BORA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 123 / 30.08.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 9
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 17
2 Numărul consilierilor locali în funcție 17
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 17
4 Numărul voturilor „PENTRU” 17
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 123 / 30.08.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.08.2022
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.09.2022
4 Comunicarea către prefectul județului 31.08.2022
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu