Nr. 27 / 25.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind exprimarea acordului Consiliului Local Cojocna în calitate de administrator al domeniului public și privat, privind accesul la drumul comunal și amplasarea racordurilor la branșamente și utilități, în zona Strada Abator nr.19, sat Cojocna, comuna Cojocna, în vederea continuării procedurilor de avizare, autorizare și execuție a lucrărilor din cadrul proiectului ”CONSTRUIRE ANEXĂ EXPLOATAȚIE AGRICOLĂ, ÎMPREJMUIRE, AMENAJĂRI EXTERIOARE, BRANȘAMENTE ȘI RACORDURI LA UTILITĂȚI, ORGANIZARE DE ȘANTIER” pentru imobilul teren situat în extravilanul comunei COJOCNA, sat Cojocna, identificat prin extras CF nr. 59809 Cojocna, beneficiar KELEMEN Ștefan

Inițiator proiect

Anca-Veronica MARCU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Cojocna

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 27 din 25.03.2025

privind exprimarea acordului Consiliului Local Cojocna în calitate de administrator al domeniului public și privat, privind accesul la drumul comunal și amplasarea racordurilor la branșamente și utilități, în zona Strada Abator nr.19, sat Cojocna, comuna Cojocna, în vederea continuării procedurilor de avizare, autorizare și execuție a lucrărilor din cadrul proiectului ”CONSTRUIRE ANEXĂ EXPLOATAȚIE AGRICOLĂ, ÎMPREJMUIRE, AMENAJĂRI EXTERIOARE, BRANȘAMENTE ȘI RACORDURI LA UTILITĂȚI, ORGANIZARE DE ȘANTIER” pentru imobilul teren situat în extravilanul comunei COJOCNA, sat Cojocna, identificat prin extras CF nr. 59809 Cojocna, beneficiar KELEMEN Ștefan

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile Legii nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică și regimul juridic al acesteia;
  2. Dispozițiile Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul si Ordinul M.D.R.A.P. nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare;
  3. Prevederile Legii nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și de elaborare și actualizare a documentațiilor de urbanism;
  4. Prevederile Legii nr.213/1998 privind bunurile proprietate publică si regimul juridic al acesteia;

Ținând cont de:

  1. Referatul de specialitate nr.2432/01.03.2025 cu privire la exprimarea acordului Consiliului Local Cojocna în calitate de administrator al domeniului public și privat, privind exprimarea acordului Consiliului Local Cojocna în calitate de administrator al domeniului public și privat, privind accesul la drumul comunal și amplasarea racordurilor la branșamente și utilități, în zona Strada Abator nr.19, sat Cojocna, comuna Cojocna, în vederea continuării procedurilor de avizare, autorizare și execuție a lucrărilor din cadrul proiectului ”CONSTRUIRE ANEXĂ EXPLOATAȚIE AGRICOLĂ, ÎMPREJMUIRE, AMENAJĂRI EXTERIOARE, BRANȘAMENTE ȘI RACORDURI LA UTILITĂȚI, ORGANIZARE DE ȘANTIER” pentru imobilul teren situat în extravilanul comunei COJOCNA, sat Cojocna, identificat prin extras CF nr. 59809 Cojocna, beneficiar KELEMEN Ștefan;
  2. Referatul de aprobare al primarului comunei Cojocna, înregistrat cu nr.847/21.03.2025;

Luând act de:

  1. Cererea înregistrată de petentul KELEMEN Ștefan înregistrată sub nr. 2424/21.03.2025;
  2. Certificatul de urbanism nr.10 din 10.04.2023 eliberat de Primăria Comunei Cojocna, a cărui valabilitate a fost prelungită în data de 20.03.2024;
  3. Avizul favorabil al Comisiei de specialitate din cadrul Consiliului local Cojocna;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei cojocna

întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. Alin.(1) Se aprobă accesul la drumul comunal și amplasarea racordurilor la branșamente utilități în în zona Strada Abator nr.19, sat Cojocna, comuna Cojocna, în vederea continuării procedurilor de avizare, autorizare și execuție a lucrărilor din cadrul proiectului ”CONSTRUIRE ANEXĂ EXPLOATAȚIE AGRICOLĂ, ÎMPREJMUIRE, AMENAJĂRI EXTERIOARE, BRANȘAMENTE ȘI RACORDURI LA UTILITĂȚI, ORGANIZARE DE ȘANTIER” pentru imobilul teren situat în extravilanul comunei COJOCNA, sat Cojocna, identificat prin extras CF nr. 59809 Cojocna, beneficiar KELEMEN Ștefan.

       Alin. (2) Lucrările se vor executa de către petentul KELEMEN Ștefan pe propria cheltuială și cu respectarea legislației în vigoare privind executarea lucrărilor de construcții.

      Alin. (3) Bunurile aparținând domeniului public și/sau privat al comunei Cojocna afectate de realizarea acestor lucrări se vor aduce la starea inițială de către executantul lucrărilor. 

Art. 2 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează primarul comunei Cojocna prin compartimentele de specialitate ale aparatului său de lucru.

Art. 3 Hotărârea se comunică petenților și Instituției Prefectului – județul Cluj.

Art. 4 Hotărârea poate fi contestată în condițiile prevăzute de Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ în termen de 30 de zile de la comunicare.

Art. 5 Comunicarea prezentei hotărâri se va realiza  prin intermediul secretarului general al  comunei, în termenul prevăzut de lege si se aduce la cunoştinţa publică prin afişare la sediul Primăriei comunei Cojocna, precum şi pe pagina de internet „www.comunacojocna.ro” în secțiunea Monitorul Oficial Local.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Todor CHIOREAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI COJOCNA,

Ciprian-George RADU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 27 / 25.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 2
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 27 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 05.05.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu