Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 47 / 03.02.2022
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind darea în administrare în favoarea Direcției de asistență socială subordonată Consiliului local al municipiului Deva a imobilului construcție și teren aferent în suprafață de 347 mp, înscris în CF nr.64290, nr.cadastral 64290-C1, situat în Deva, Aleea Muncii nr.7, județul Hunedoara

Raportul compartimentelor de resort

Forma inițiatorului

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

Proiect de hotărâre

Nr. 47 din 03.02.2022

privind darea în administrare în favoarea Direcției de asistență socială subordonată Consiliului local al municipiului Deva a imobilului construcție și teren aferent în suprafață de 347 mp, înscris în CF nr.64290, nr.cadastral 64290-C1, situat în Deva, Aleea Muncii nr.7, județul Hunedoara

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- Art.861 alin.3, art.867-870 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, 

- Art.108 lit.”a”, 129 alin.2 lit.“c”, alin.6 lit.“a”, art.196 alin.1 lit.“a”, art.290, art.297 alin.1 lit.“a”, art.298, art.299 și art.300 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

Avizul conform al Ministrului Educației nr.9482/20.08.2019, pentru schimbarea destinației unui imobil, construcție și teren aferent în suprafață de 347 mp, în care și-a desfășurat activitatea Grădinița cu Program Normal nr.2, situat în municipiul Deva, Aleea Muncii nr.7, fosta Aleea Pescarilor nr.15,  judeţul Hunedoara, din spațiu de învățământ în spațiu necesar înființării unui Centru de zi pentru persoane vârstnice - Clubul Seniorilor 2, precum și de adresa Ministerului Educației nr.35406/26.11.2021, înregistrată la registratura Primăriei municipiului Deva sub nr.131268/14.12.2021,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.47/2022, Referatul de aprobare nr.46/2022 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea, din care reiese necesitatea şi oportunitatea adoptării unei hotărâri privind darea în administrare în favoarea Direcției de asistență socială subordonată Consiliului local al municipiului Deva a imobilului construcție și teren aferent în suprafață de 347 mp, înscris în CF nr.64290, nr.cadastral 64290-C1, situat în Deva, Aleea Muncii nr.7, județul Hunedoara,

Raportul Serviciului financiar, contabilitate nr.11526/03.02.2022,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.459/82281/09.02.2022, precum și de avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr. 403/82282/09.02.2022, 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1. - (1) Se aprobă darea în administrare, în favoarea Direcției de asistență socială, subordonată Consiliului local al municipiului Deva, a imobilului construcție și teren aferent cu destinația Centru de zi pentru persoane vârstnice - Clubul Seniorilor 2, în suprafață de 347 m.p. proprietatea publică a municipiului Deva, înscris în CF nr.64290, nr.cadastral 64290-C1, situat în Deva, Aleea Muncii nr.7, județul Hunedoara, cu datele de identificare prezentate în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - (1) Predarea-primirea bunurilor menționate la art.1 se va efectua în baza unui protocol de predare - primire, încheiat între municipiul Deva și Direcția de asistență socială, subordonată Consiliului local al municipiului Deva, în termen de 30 de zile de la data aprobării prezentei hotărâri.

(2) Evidențele contabile cu privire la bunurile menționate la art.1 se vor actualiza în mod corespunzător.

Art.3. - Beneficiarul dreptului de administrare va asigura întreținerea corespunzătoare a bunurilor ce constituie obiectul prezentei hotărâri și totodată va întreprinde toate demersurile care se impun în vederea înscrierii în Cartea funciară.

Art.4. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.5. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Serviciul financiar, contabilitate din cadrul Direcției economice și Direcția de asistență socială Deva.

Art.6. - Prezenta se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului financiar, contabilitate;

- Direcției de asistență socială.

 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI DEVA

Nicolae-Florin OANCEA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA

Florina-Doris VISIRIN

Rezultate voturi