Nr. 17 / 19.03.2024
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea procedurii proprii privind organizarea și desfășurarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice din categoria celor incluse în Anexa nr.2 la Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, cu valoarea estimată fără TVA mai mică decât cea prevăzută la art. 7 alin. (1), lit. d) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare.

Inițiator proiect

Marian MIRIȘAN

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Sălaj

Consiliul Local al comunei Horoatu Crasnei

Comuna Horoatu Crasnei

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 17 din 19.03.2024

privind aprobarea procedurii proprii privind organizarea și desfășurarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice din categoria celor incluse în Anexa nr.2 la Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, cu valoarea estimată fără TVA mai mică decât cea prevăzută la art. 7 alin. (1), lit. d) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare.

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

- prevederile art.7 alin. (1) lit. d) și alin. (5), ale art. 68 alin. (1) lit h) și ale art. 111 alin. (1) și alin. (6) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile Legii nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile   Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;

- prevederile art. 120 și art. 121 alin. (1) și (2) din Constituția României, republicată;

- prevederile art. 8 și art. 9 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997 pentru ratificarea Cartei europene a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985;

- prevederile art. 129 alin. (1), alin. (2) litera (b), alin. (4) litera (e) și alin. (14) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

Ținând cont de:

prevederile art. 43 alin. (4) din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Luând act de:

     a)     referatul de aprobare nr.1461/18.03.2024, 

  1. raportul compartimentului  de specialitate  nr.1462/18.103.2024 privind aprobarea 
  2. avizele comisiilor de specialitate nr.1463/108.03.2024

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei horoatu crasnei

întrunit în a 25-a ședință extraordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. Se aprobă Procedura proprie privind organizarea și desfășurarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice din categoria celor incluse în Anexa nr.2 la Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, cu valoarea estimată fără TVA mai mică decât cea prevăzută la art. 7 alin. (1), lit. d) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, conform Anexei nr. 1. 

 Art.2. Anexa nr. 1 face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează primarul comunei Horoatu Crasnei

Art.4  Hotărârea se comunică la:

                             -Instituţia Prefectului Judeţului Sălaj, controlul legalităţii actelor;

                             -Şcolile din comună;

                             -I.S.J Sălaj

                             -Primarul comunei;

                             -Dosar hotărâri

                             -Dosar ședință

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Dan-Cristian VULCU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI HOROATU CRASNEI,

Laura BORBELY

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 17 / 19.03.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 17 / 19.03.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 19.03.2024
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 01.04.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 19.03.2024
5 Aducerea la cunoștință publică 27.05.2024
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu