Art.1 Aprobă modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu luna ianuarie 2025, conform anexei, parte integrantă din prezenta hotărâre, după cum urmează:
a. Se transformă funcția publică de execuție de inspector, clasa I, gradul profesional principal, ocupat, din cadrul Serviciului financiar, salarizare, contabilitate, în inspector, clasa I, gradul profesional superior.
b. Se transformă funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional principal, ocupat, din cadrul Serviciului urbanism, în consilier, clasa I, gradul profesional superior.
c. Se transformă funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional asistent, ocupat, din cadrul Serviciului constatare, impunere persoane fizice, caserie și registratură, în consilier, clasa I, gradul profesional principal.
d. Se transformă funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional principal, ocupat, din cadrul Compartimentului autoritate tutelară – Direcția juridică,administrație publică locală, în consilier, clasa I, gradul profesional superior.
e. Se transformă funcția publică de execuție de inspector, clasa I, gradul profesional principal, ocupat, din cadrul Compartimentului resurse umane- Serviciul resurse umane-administrativ, în inspector, clasa I, gradul profesional superior .
Art.2 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.3 Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ şi Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.
Art.4 Hotărârea se comunică către:
- Primarul municipiului Alba Iulia
- Instituția Prefectului – Județul Alba
- ANFP București
- Direcția cheltuieli
- Compartimentul resurse umane