Nr. 121 / 14.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind execuţia bugetului general de venituri şi cheltuieli al municipiului Alba Iulia trimestrul I anul 2025

Hotărâre

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 121 din 14.04.2025

privind execuţia bugetului general de venituri şi cheltuieli al municipiului Alba Iulia trimestrul I anul 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile art. 49 (12) si (13) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificarile şi completarile ulterioare; 
  2. Legea nr. 9/2025 - Legea bugetului de stat pe anul 2025, cu modificarile şi completarile ulterioare; 

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr.43631/10.04.2025 al Primarului municipiului Alba Iulia; 
  2. Raportul de specialitate nr. 43636/10.04.2025 al Direcției cheltuieli din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia; 
  3. Hotărârea nr.89/25.03.2025 a Consiliului local privind aprobarea bugetului general de venituri si cheltuieli al municipiului Alba Iulia;
  4. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local  de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ ; 
  5. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 130/10.04.2025 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia; 

Luând act de:

  1. Prevederile art.129 (2) lit.”b” coroborat cu art.129 (4) lit “a” din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile şi completarile ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

întrunit în a 17-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1 Aprobă contul de executie al bugetului general de venituri şi cheltuieli al municipiului Alba Iulia pe trimestrul I anul 2025, conform anexei care face parte integranta din prezenta hotarâre. 

Art.2 Directia cheltuieli din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, va duce la îndeplinire deciziile din prezenta hotărâre.

Art.3 Prezenta hotărâre poate fi contestată conform prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.4 Hotărârea se va comunica :

             -     Primarului municipiului Alba Iulia

             -    Institutiei Prefectului – Judetul Alba

             -    Direcţiei cheltuieli

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Andrei-Ioan DRASCHAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA,

Marcel-Valerian JELER

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 121 / 14.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 21
4 Numărul voturilor „PENTRU” 21
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 121 / 14.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 14.04.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 29.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 15.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu