Nr. 123 / 14.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare (ROF) și a Organigramei Centrului Cultural Palatul Principilor

Hotărâre

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 123 din 14.04.2025

privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare (ROF) și a Organigramei Centrului Cultural Palatul Principilor

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile Hotărârii nr. 12/2024 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia privind reorganizarea funcțională a Muzeului Palatul Principilor Transilvaniei;
  2. Prevederile Legii nr. 311/2003 a muzeelor și a colecțiilor publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Prevederile OUG nr. 118/2006 privind înființarea, organizarea și desfășurarea activității așezămintelor culturale, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Prevederile Ordinului Ministrului Culturii și Cultelor nr. 2193/2004 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare și funcționare a așezămintelor culturale;
  5. Prevederile OUG nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Prevederile OG nr. 58/1998 privind activitatea și desfășurarea activității de turism în România, cu modificările și completările ulterioare;
  7. Prevederile Ordinului 2409/3501 din 17 iulie 2020 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, funcționarea, rolul, atribuțiile, acreditarea și reacreditarea Centrelor naționale și locale de informare și promovare turistică, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Prevederile Legii nr. 182 din 25 octombrie 2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil, republicată; 

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 42444 / 08.04.2025 al Primarului municipiului Alba Iulia;
  2. Raportul de specialitate nr. 681 / 08.04.2025 al Centrului Cultural Palatul Principilor din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia;
  3. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru activități științifice, învățământ, cultură, sănătate, protecție socială, culte, sport, agrement, turism și protecția copilului;
  4. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administrație publică locală, juridică şi disciplină, relații cu publicul, probleme ale minorităților, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățenești;
  5. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia nr. 117/2025 a Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia privind aprobarea transmiterii în administrarea Centrului Cultural Palatul Principilor a unor bunuri aflate în domeniul public al municipiului Alba Iulia;
  6. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 125/05.04.2025 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia; 

Luând act de:

  1. Prevederile art. 108, lit. „a”, art. 129 (2), lit. „a” și lit. „d”, art.129 (3), lit. „c” și lit. „e” și art.129 (7), lit.„d” , are. 130, art. 155 (8), art. 297 (1) lit. „a”, art. 298-300, art. 538 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

întrunit în a 17-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1  Se modifică Regulamentul de organizare și funcționare (ROF) și Organigrama Centrului Cultural Palatul Principilor, conform anexelor nr. 1 și nr. 2, care fac parte integrantă din hotărâre.

Art.2   Anexele nr. 1 și nr. 2 fac parte integrantă din hotărâre.

Art.3  Începând cu data intrării în vigoare a prezentei încetează aplicabilitatea tuturor hotărârilor anterioare cu obiect similar.

Art.4  Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.5  Hotărârea se comunică către:

  • Primarul municipiului Alba Iulia
  • Instituția Prefectului -  Județul Alba
  • Serviciul resurse umane, administrativ 
  • Centrul Cultural Palatul Principilor

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Andrei-Ioan DRASCHAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA,

Marcel-Valerian JELER

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 123 / 14.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 21
4 Numărul voturilor „PENTRU” 21
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 123 / 14.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 14.04.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 29.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 15.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu