Nr. 129 / 14.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și a statului de funcții al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, începând cu 1 mai 2025

Hotărâre

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 129 din 14.04.2025

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și a statului de funcții al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, începând cu 1 mai 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile art. 31 alin. (2), alin. (4)  şi alin. (8) din Legea–cadru nr. 153/28.06.2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 44157/11.04.2025 al Primarului municipiului Alba Iulia;
  2. Raportul de specialitate nr. 44173/11.04.2025 al Serviciului resurse umane-administrativ aflat în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  3. Raportul final nr. 41441/07.04.2025 al examenului de promovare în grad profesional mediat superior celui deținut pentru un personal contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, organizat în data de 03.04.2025;
  4. Referatul nr. 42797/08.04.2025 al Direcției cheltuieli aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  5. Referatul nr. 222451/09.04.2025 al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia; 
  6. Hotărârea Consiliului local al municipiului Alba Iulia nr. 89/2025 privind aprobarea bugetului general de venituri şi cheltuieli al municipiului Alba Iulia pe anul 2025;
  7. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;
  8. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 134/11.04.2025 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia;

Luând act de:

  1. Prevederile art. 129 alin. (2) lit. „a”, coroborat cu art.129 alin. (3) lit. „c”, art. 406-407, art. 409, art. 476 , art. 477, art. 480 şi art. 481 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

întrunit în a 17-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1 Aprobă modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia  și a statului de funcții al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, începând cu 1 mai 2025, conform anexelor 1 și 2, parte integrantă din prezenta hotărâre, după cum urmează: 

      a. Se transformă funcția contractuală de execuție de consilier, studii S, gradul profesional debutantocupat, din cadrul Serviciului investiții și lucrări publice din Direcția tehnică, dezvoltare, aflată  în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia în funcția contractuală de execuție de consilier, studii S, gradul profesional II ;

      b. Se  transformă funcția publică de execuție vacantă de consilier, studii S, clasa I, grad profesional asistent  din  Compartimentul monitorizare, transport, liberă inițiativă din cadrul Direcției cheltuieli,  aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, în inspector, studii S, clasa I, grad profesional  superior;

     c. Se transformă funcția contractuală de execuție vacantă de referent, studii M, gradul IA din cadrul Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, în funcția publică de execuție de consilier, studii S, clasa I, grad profesional  superior .

Art.2  Anexele nr. 1 și nr. 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare. 

Art.4 Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ şi Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.5 Hotărârea se comunică către:

Primarul municipiului Alba Iulia

- Instituția Prefectului – Județul Alba

- ANFP București

- Direcția tehnică, dezvoltare

- Direcția cheltuieli

- Serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor

- Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Andrei-Ioan DRASCHAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA,

Marcel-Valerian JELER

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 129 / 14.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 21
4 Numărul voturilor „PENTRU” 21
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 129 / 14.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 14.04.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 29.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 15.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu