România

România

Județul Alba

Municipiul Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

Nr. 133587 / 19.11.2024

Referat de aprobare

I. Expunere de motive

      Proiectul de act administrativ inițiat vizează acceptarea donației făcute municipiului Alba Iulia - domeniul public de către numiții Adam George Florin, Adam Paraschiva, Şerbănescu Valentin Eugen, Şerbănescu Virginia, a unui imobil situat în Alba Iulia, între străzile  Emil Racoviță și Alexandru Odobescu, înscris în CF nr. 89010 Alba Iulia, cu nr. cad. 89010 (nr. parcelă 1026/24/18), în suprafată de 3468 mp, având categoria de folosință drum.

 II. Descrierea situaţiei actuale 

      Prin cererea înregistrată la Primăria municipiului Alba Iulia sub nr. 122325/24.10.2024, numiții Adam George Florin, Adam Paraschiva, Şerbănescu Valentin Eugen, Şerbănescu Virginia, își exprimă disponibilitatea pentru efectuarea unei donații către Municipiul Alba Iulia - domeniul public a imobilului teren în suprafață de 3468 mp (drum) înscris în CF nr. 89010 Alba Iulia, cu nr. cad. 89010 (nr. parcelă 1026/24/18), imobil situat în Alba Iulia, între străzile  Emil Racoviță și Alexandru Odobescu.

      Imobilul este reglementat conform P.U.Z. aprobat prin Hotărârea nr. 120/26.03.2024 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia privind aprobarea documentației de urbanism: P.U.Z. pentru construire locuințe individuale jud. Alba, mun. Alba Iulia, Str. Emil Racoviță, F.N;

  III. Baza legală

 - Art. 863, lit.”c” din Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 

- Art. 291 alin.(3) lit.”a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; 

 - Art. 129 alin.(2) lit.”c”, art. 139 alin.(2) şi ale art. 196 alin.(1) lit.”a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; 

 - Art. 8 alin.(6) din Ordinul nr. 600/2023 al Directorului General al ANCPI, cu modificările și completările ulterioare;

 IV. Avize necesare   

      Avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local al municipiului Alba Iulia: Comisia pentru administrarea domeniului public, privat, agricultură.

      Pentru aceste considerente, propun analizarea proiectului de hotărâre întocmit, în vederea supunerii lui spre dezbatere şi aprobare, în proxima şedinţă ordinară a Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia.

      La redactarea prezentului Referat de aprobare au fost avute în vedere prevederile OUG. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare şi ale Legii nr.  24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

      Având în vedere cele expuse, în temeiul art. 136 alin. 1 din OUG. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit căruia proiectele de hotărâre pot fi propuse de primar, consilieri locali sau de cetăţeni, în condiţiile legii iniţiez proiectul de hotărâre înregistrat cu nr. …………………