Art.1 Aprobă acordarea normei de hrană personalului poliției locale din cadrul Direcției generale Poliția locală a municipiului Alba Iulia în activitate, diferențiat, anual, în limita resurselor financiare existente, începând cu data de 01.01.2025, conform prevederilor art.(1) din Ordinul Ministrului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației nr. 893/2023 privind actualizarea contravalorii alocației valorice a normelor de hrană acordate personalului poliției locale, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 171/2015 privind stabilirea metodologiei și a regulilor de aplicare a drepturilor prevăzute la art. 35^1 alin. (1) din Legea poliției locale nr. 155/2010, respectiv norma nr.1, norma nr.6 și norma nr.12 B.
Art.2 Norma de hrană se acordă pentru zile calendaristice și se calculează nominal pentru fiecare persoană în parte, prin înmulțirea valorii financiare zilnice a normei de hrană, cu numărul de zile calendaristice din luna respectivă .
Art.3 Pe timpul participării personalului poliției locale la orice curs de formare profesională, se suspendă acordarea normei de hrană.
Art.4 În toate situațiile de suspendare a raportului de serviciu sau a contractelor de muncă, conform prevederilor legale, inclusiv pe perioada concediilor medicale, se va suspenda alocarea normei de hrană.
Art.5 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 - Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.6 Direcția generală Poliția locală Alba Iulia, Direcția cheltuieli și Serviciul resurse umane- administrativ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre .
Art.7 Prezenta hotărâre se comunică :
- Primarului Municipiului Alba Iulia
- Instituției Prefectului - Județul Alba
- Direcției cheltuieli
- Serviciului resurse umane – administrativ
- Direcției generale Poliția locală a municipiului Alba Iulia