Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 134 / 11.04.2025
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și a statului de funcții al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, începând cu 1 mai 2025

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 5

Raportul compartimentelor de resort

Forma inițiatorului

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

Proiect de hotărâre

Nr. 134 din 11.04.2025

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și a statului de funcții al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, începând cu 1 mai 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile art. 31 alin. (2), alin. (4)  şi alin. (8) din Legea–cadru nr. 153/28.06.2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 44157/11.04.2025 al Primarului municipiului Alba Iulia;
  2. Raportul de specialitate nr. 44173/11.04.2025 al Serviciului resurse umane-administrativ aflat în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  3. Raportul final nr. 41441/07.04.2025 al examenului de promovare în grad profesional mediat superior celui deținut pentru un personal contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, organizat în data de 03.04.2025;
  4. Referatul nr. 42797/08.04.2025 al Direcției cheltuieli aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  5. Referatul nr. 222451/09.04.2025 al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia; 
  6. Hotărârea Consiliului local al municipiului Alba Iulia nr. 89/2025 privind aprobarea bugetului general de venituri şi cheltuieli al municipiului Alba Iulia pe anul 2025;
  7. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;
  8. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 134/11.04.2025 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia;

Luând act de:

  1. Prevederile art. 129 alin. (2) lit. „a”, coroborat cu art.129 alin. (3) lit. „c”, art. 406-407, art. 409, art. 476 , art. 477, art. 480 şi art. 481 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1 Aprobă modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia  și a statului de funcții al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, începând cu 1 mai 2025, conform anexelor 1 și 2, parte integrantă din prezenta hotărâre, după cum urmează: 

      a. Se transformă funcția contractuală de execuție de consilier, studii S, gradul profesional debutantocupat, din cadrul Serviciului investiții și lucrări publice din Direcția tehnică, dezvoltare, aflată  în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia în funcția contractuală de execuție de consilier, studii S, gradul profesional II ;

      b. Se  transformă funcția publică de execuție vacantă de consilier, studii S, clasa I, grad profesional asistent  din  Compartimentul monitorizare, transport, liberă inițiativă din cadrul Direcției cheltuieli,  aflată în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, în inspector, studii S, clasa I, grad profesional  superior;

     c. Se transformă funcția contractuală de execuție vacantă de referent, studii M, gradul IA din cadrul Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, în funcția publică de execuție de consilier, studii S, clasa I, grad profesional  superior .

Art.2  Anexele nr. 1 și nr. 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare. 

Art.4 Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ şi Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.5 Hotărârea se comunică către:

Primarul municipiului Alba Iulia

- Instituția Prefectului – Județul Alba

- ANFP București

- Direcția tehnică, dezvoltare

- Direcția cheltuieli

- Serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor

- Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Gabriel-Codru PLEȘA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Marcel-Valerian JELER

Rezultate voturi