Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 136 / 14.04.2025
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind acceptarea donaţiei către Municipiul Alba Iulia- domeniul public, a unui imobil înscris în CF nr. 113375

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 2

Forma inițiatorului

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

Proiect de hotărâre

Nr. 136 din 14.04.2025

privind acceptarea donaţiei către Municipiul Alba Iulia- domeniul public, a unui imobil înscris în CF nr. 113375

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile art. 8 alin. (6) din Ordinul nr. 600/2023 al Directorului General al ANCPI pentru aprobarea Regulamentului de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Prevederile art. 863  lit. ”c” din Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Hotărârea de Guvern nr. 974/2002 privind atestarea domeniului public al județului Alba, precum și al municipiilor, orașelor și comunelor din județul Alba;

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 44944/14.04.2025 al Primarului municipiului Alba Iulia;
  2. Raportul de specialitate nr. 44957/14.04.2025 al Serviciului comunitar pentru cadastru si agricultură din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  3. Cererea înregistrată la Primăria municipiului Alba Iulia sub nr. 44726/14.04.2025 depusă de Nemeș Dan Ioan prin care solicită acceptarea donaţiei unui imobil înscris în CF nr. 113375 cu nr.cad. 113375 drum în suprafață de 3495 mp;
  4. Hotărârea nr. 148/29.05.2020 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia privind  aprobarea planului urbanistic zonal: ”ELABORARE PUZ-MODERNIZARE STRAZI ÎN ZONA DE NORD A MUNICIPIULUI ALBA IULIA (MICEȘTI-BĂRĂBANȚ)-REGLEMENTARE URBANISTICĂ TRAMA STRADALĂ:: LOT I, LOT II, LOT III ”;
  5. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administrarea domeniului public şi privat, agricultură; 
  6. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 136/14.04.2025 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia;

Luând act de:

  1. Prevederile art.129 alin. (2) lit. ”c” și ale art. 291 alin. (3) lit. ”a” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (2) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1 Se aprobă acceptarea donației către Municipiul Alba Iulia - domeniul public, având ca obiect imobilul situat în Alba Iulia, aferent străzii Aleea Vilelor, înscris în CF nr.113375 Alba Iulia,  cu nr.cad. 113375, categoria de folosință - drum, în suprafată de 3495 mp.

Art.2 Planul de amplasament și delimitare se regăsește în anexa la prezenta hotărâre.

Art.3 Declară imobilul înscris în CF nr. 113375 Alba Iulia, cu nr. cad. 113375  situat în Alba Iulia, strada Aleaa Vilelor, ca fiind de uz public local.

Art.4 Ulterior încheierii contractului de donație în formă autentică, imobilul de la art.1 va fi întabulat în proprietatea Municipiului Alba Iulia – domeniul public și se va completa inventarul domeniului public al Municipiului Alba Iulia.

Art.5 Solicită Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară  Alba - Secția Carte Funciară înscrierea dreptului de proprietate al Municipiului Alba Iulia – domeniul public asupra imobilului descris la art.1.

Art.6 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.7 Serviciul comunitar pentru cadastru şi agricultură, Serviciul contracte, patrimoniu și Serviciul informatică, digitalizare și sistem informatic geografic din aparatul de specialitate a Primarului Municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre.

Art.8  Hotărârea se comunică:

      - Primarului municipiului Alba Iulia

      - Instituției Prefectului -  Județul Alba       

      - Serviciului comunitar pentru cadastru şi agricultură

      - Direcției tehnice, dezvoltare

      - Serviciului contracte, patrimoniu

      - Direcției cheltuieli

      -  Serviciului informatică, digitalizare și sistem informatic geografic

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Gabriel-Codru PLEȘA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Marcel-Valerian JELER

Rezultate voturi