Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 152 / 17.04.2025
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia începând cu luna mai 2025

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 5

Raportul compartimentelor de resort

Forma inițiatorului

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

Proiect de hotărâre

Nr. 152 din 17.04.2025

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia începând cu luna mai 2025

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile art. 129 (2) lit. „a”, art.129 (3) lit. „c”, art. 409, art. 476-477 , art. 478 (1) şi (2) şi art. 479 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
  2. Prevederile art. 31 (2), (4),  (6) şi  (8) din Legea–cadru nr. 153/28.06.2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare al Primarului municipiului Alba Iulia înregistrat cu nr.46580/17.04.2025, la proiectul de hotărâre privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia începând cu luna mai 2025;
  2. Raportul de specialitate nr.46589/17.04.2025 al Serviciului resurse umane-administrativ aflat în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  3. Raportul final nr.45198/15.04.2025 al examenului de promovare în grad profesional mediat superior celui deținut pentru un număr de 6 funcționari publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, organizat în data de 10.04.2025; 
  4. Hotărârea Consiliului local al municipiului Alba Iulia nr. 89/2025 privind aprobarea bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2025, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordinul nr. 81/2025 privind stabilirea numărului maxim de posturi pentru anul 2025, emis de Instituția Prefectului - județul Alba; 
  6. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;
  7. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 152/17.04.2025 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia; 

Luând act de:

  1. Prevderile art. 129 (2) lit. „a” coroborat cu art.129 (3) lit. „c” din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

adoptă prezenta hotărâre.

      Art.1 Aprobă modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia începând cu luna mai 2025, conform anexei, parte integrantă din prezenta hotărâre, după cum urmează: 

a. Se transformă funcția publică de execuție de consilier, studii S, gradul profesional principalocupat din cadrul Serviciului constatare,impunere persoane fizice, caserie și registratură din Direcția venituri, aflată  în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia în funcția publică  de execuție de consilier, studii S, gradul profesional superior ;

b. Se transformă funcția publică de execuție de referent de specialitate, studii SSD, gradul profesional asistent, ocupat din cadrul Serviciului constatare,impunere persoane fizice, caserie și registratură din Direcția venituri, aflată  în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia în funcția publică  de execuție de referent de specialitat, studii SSD , profesional principal ;

c. Se transformă funcția publică de execuție de referent de specialitate, studii SSD, gradul profesional asistent, ocupat din cadrul Serviciului constatare, impunere persoane fizice, caserie și registratură din Direcția venituri, aflată  în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia în funcția publică  de execuție de referent de specialitate,  studii SSD, gradul profesional principal ;

d. Se transformă funcția publică de execuție de consilier, studii S, gradul profesional principal, ocupat din cadrul Serviciului administrare piețe,târguri și gestionarea câinilor fără stăpân din Direcția întreținere și administrare domeniul public și privat, aflată  în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia în funcția publică  de execuție de consilier, studii S, gradul profesional  superior ;

e. Se transformă funcția publică de execuție de consilier, studii S, gradul profesional principal, ocupat din cadrul Serviciului voluntar pentru situații de urgență aflat în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia în funcția publică  de execuție de consilier, studii S, gradul profesional superior ;

fSe transformă funcția publică de execuție de consilier, studii S, gradul profesional principalocupat din Compartimentul prevenire din cadrul Serviciului voluntar pentru situații de urgență aflat  în aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia în funcția publică  de execuție de consilier, studii S, gradul profesional superior .

Art.2 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare. 

       Art.3 Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ şi Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.4 Hotărârea se comunică către:

      - Primarul municipiului Alba Iulia 

      - Instituția Prefectului – Județul Alba

      - ANFP București

      - Direcția venituri

      - Direcția cheltuieli

      - Serviciul administrare piețe,târguri și gestionarea câinilor fără stăpân

      - Serviciului voluntar pentru situații de urgență

      - Compartimentul resurse umane 


INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Gabriel-Codru PLEȘA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Marcel-Valerian JELER

Documente de prezentare și motivare

Alte documente:

Rezultate voturi