COMUNA BRAZI
Str. TEILOR Nr. 45, Judetul PRAHOVA, ROMANIA
C.F: 2845290, e-mail:contabilitate@pcbrazi.ro Tel 0244/480700
Nr.17.548/09.07.2024
REFERAT DE APROBARE
a Proiectului de hotărâre privind rectificarea bugetului local
al comunei Brazi, județul Prahova pe anul 2024
Avand in vedere Legea 421/2023 Legea Bugetului de stat pentru 2024,in conformitate cu legislatia in vigoare,Bugetul de venituri si cheltuieli al Comunei Brazi,se compune din sectiunea de functionare si sectiunea de dezvoltare,atat pentru venituri cat si pentru cheltuieli
Bugetul total prevazut pentru anul 2024 la partea de venituri este de 38500 mii lei, diminuat cu 172,9 mii lei fata de 38672,90 mii lei,din care:
pentru venituri :
sectiunea de functionare 37.480 mii lei diminuat cu 172,9 mii lei fata de 37.652,90 mii lei,aprobati initial
si sectiunea de dezvoltare 1020 mii lei.
pentru cheltuieli.
Bugetul pentru sectiunea de functionare,este prevazuta in suma de 37 480 mii lei, diminuat cu 172,9 mii lei fata de 37.652,90 mii lei
Sectiunea de dezvoltare suma aprobata este de 26.720 mii lei.
In cadrul sectiunii de dezvoltare este prevazuta a se cheltui si de suma de 25.700 mii lei,excedentul anului 2023.
Sumele repartizate prin Decizia directorului Directiei de finanate nr 84/2024 sunt:
Cote defalcate din impozitul pe venit 20.825 mii lei.
Cote defalcate din TVA ,repartizata este de 5901 mii lei. fara sumele alocate pentru invatamant,din care:
657 mii lei cheltuieli materiale invatamant
5.095 mii lei salarii si indemnizatii persoane cu handicap
24 mii lei tichete de gradinita
125 mii lei cerinte speciale ale copiilor
La sursele proprii de venit au fost prevazute urmatoarele:
mii lei
Nr crt | Nume indicator | Cod Indicator | Prevedere initiala 2024 | Prevedere iulie | Direfenta |
1 | Impozit pe venit | 03.02 | 200 | 100 | -100 |
2 | Cote defalcate din imp pe venit | 04.02 | 20.825 | 20.825 | 0 |
3. | Alte impozite pe venit | 05.02 |
|
|
|
4. | Impozite sit axe pe proprietate | 07.02 | 10.201,90 | 10.072 | -129,9 |
5 | Sume defalcate din TVA | 11.02 | 5.901 | 5901 |
|
6. | Alte imp si taxe generate de bunuri si serv | 12.02 |
|
|
|
7. | Taxe pe servicii specifice | 15.02 |
|
|
|
8. | Taxe pe utilizarea bunurilor | 16.02 | 850 | 955 | 105 |
9 | Alte venituri din proprietate | 30.02 | 263 | 219 | -44 |
10. | Venituri din taxe administrative | 34.02 | 15 | 11 | -4 |
11 | Venituri din amenzi | 35.02 | 200 | 200 | 0 |
12. | Diverse venituri | 36.02 | 200 | 200 | 0 |
13 | |Donatii si sponsorizari | 37.02 | 0 |
|
|
13 | Venituri din valorificari de bunuri | 39.02 | 0 |
|
|
14 | Subventii | 42.02 | 17 | 17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 38672,90 | 38.500 | -172,9 |
Cheltuielile prevazute in Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2024,sunt in suma de 64200 mii lei cu 172,9 mii lei mai mici decat 64.372,9 mii lei aprobati initial,fiind reprezentate de cheltuielile bugetului 2024, 38.500 mii lei si excedentul anilor anteriori,25.700 mii lei.
Sectiunea de functionare,pentru titlul cheltuieli se prevede suma de 37.480_ mii lei_repartizata astfel:
1.Autoritati executive: 6.250,90mii lei dimimunat cu 5144,9 mii lei fata de 6.765,80 mii lei aprobati anterior din care:
Sectiunea de functionare 5960,90 mii lei
Sectiunea de dezvolatare 290 mii lei.
Cheltuieli de personal (salarii,contributii,indemnizatie de hrana,tichete de vacanta) 3473,90 mii lei diminuata cu 294,30 mii lei fata de prevederea anterioara de 3.768,20 mii lei.
Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou, energie electrica,gaze , apa, reparatii curente, piese de schimb, prestati servicii+mentenanta,achizitie obiecte de inventar,deplasari,protectia muncii si pregatire profesionala) este de 2491,10 mii lei diminuata cu 220.6 mii lei fata de prevederea anterioara de 2702,60 mii lei
Mii lei
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma | Retrageri/suplimnetari fata de buget initial |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 | 25 |
|
2. | Materiale de curatenie | 20.01.02 |
| -50 |
3. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 | 320 |
|
3. | Apa calanal salubritate | 20.01.04 | 60 |
|
4. | Carburanti | 20.01.05 | 35 |
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 | 30 | 5 |
6. | Posta si telecomunicatii | 20.01.08 | 70 |
|
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 800 | -100 |
8. | Reparatii curente | 20.02 | 197 | -160.6 |
9. | Obiecte de inventar | 20.05 | 50 |
|
10. | Deplasari | 20.06 | 40 | 10 |
11. | Carti si publicatii | 20.11 | 20 |
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 | 700 |
|
13. | Protectia muncii | 20.14 | 100 |
|
14 | Prime de asigurare non viala | 20.30.03 | 44.10 | -15.9 |
15 | Alte bunuri si servicii | 20.30.30 |
|
|
| TOTAL |
| 2491,10 | -220,6 |
Alte Cheltuieli(plata fond handicapati afent salariilor) 5.00 mii lei.
2.Alte servicii publice generale( Fond rezerva,Evidenta Persoanelor,Situatii de urgenta) 794,70 mii lei diminuata cu 88 mii lei fata de 882.70 mii lei,aprobati anterior.
Sectiunea de functionare 794,70 mii lei
Cheltuieli de personal (salarii,contributii,tichete de vacanta,indemnizatie de hrana) 409.7 mii lei diminuata cu 56 mii lei fata de 465,70 mii lei .
Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou, energie electrica,gaze, apa, reparatii curente, fonduri pentru situati de urgenta, piese de schimb, prestati servicii+mentenanta) 333 mii lei diminuata cu 32 mii lei fata de 365 mii lei,aprobati anterior.
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma | Retrageri/suplimnetari fata de buget initial |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 |
|
|
2. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 |
|
|
3. | Apa calanal salubritate | 20.01.04 |
|
|
4. | Carburanti | 20.01.05 |
|
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 | 20 | -5 |
6. | Posta si telecomunicatii | 20.01.08 |
|
|
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 200 |
|
8. | Reparatii curente | 20.02 |
|
|
9. | Obiecte de inventar | 20.05 | 20 | -10 |
10. | Deplasari | 20.06 | 5 |
|
11. | Carti si publicatii | 20.11 |
|
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 | 50 | -20 |
13. | Protectia muncii | 20.14 | 15 |
|
14 | Prime de asigurare non viala | 20.30.03 | 23 | 3 |
15 | Alte bunuri si servicii | 20.30.30 |
|
|
| TOTAL |
| 333 | -32 |
Fond de rezerva bugetara 50 ,00 mii lei
Alte Cheltuieli(plata fond handicapati afent salariilor) 2.00 mii lei.
3 Politie Locala- 2134,00 mii lei Sectiune de functionare 1841 mii lei diminuata cu 293 mii lei fata de 2134 mii lei,aprobati anterior
Cheltuieli de personal (salarii,contributii,indemnizatie de hrana,tichete de vacanta )1459 mii lei diminuata cu 268 mii lei,fata de 1727,00 mii lei lei
Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou, energie electrica,gaze , apa, reparatii curente, piese de schimb, prestati servicii+mentenanta,achizitie obiecte de inventar,deplasari,protectia muncii si pregatire profesionala 380 mii lei diminuat cu 25 mii lei fata de 405.00 mii lei,aprobati anterior
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma | Retrageri/suplimnetari fata de buget initial |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 |
|
|
2. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 |
|
|
3. | Apa calanal salibritate | 20.01.04 |
|
|
4. | Carburanti | 20.01.05 | 35 |
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 | 10 |
|
6. | Bunuri cu caracter functional | 20.01.09 | 20 |
|
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 50 | 10 |
8. | Reparatii curente | 20.02 |
|
|
9. | Obiecte de inventar | 20.05 | 35 |
|
10. | Deplasari | 20.06 | 15 |
|
11. | Carti si publicatii | 20.11 |
|
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 | 170 |
|
13. | Protectia muncii | 20.14 | 31 | -40 |
14 | Prime de asigurare non viala | 20.30.03 |
|
|
15 | Alte bunuri si servicii | 20.30.30 | 14 | 5 |
| TOTAL |
| 380 | -25 |
Alte Cheltuieli(plata fond handicapati afent salariilor) 2.00 mii lei.
4.Invatamant 3849 mii lei majorat cu 23 mii lei fata de 3826 mii lei aprobati anterior,din care,sectiunea de functionare 3269 si sectiunea de dezvolatare 580 mii lei
Cheltuieli de personal (plata transport cadre didactice) 90,00 mii lei lei
Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou, iluminat si forta motrica, apa, reparatii, piese de schimb, prestati servicii+mentenanta ) 2999 mii lei majorat cu 23 mii lei fata de 2976 mii lei,aprobati anterior.
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma | Retrageri/suplimnetari fata de buget initial |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 | 60 |
|
2. | Materiale curatenie | 20.01.02 |
|
|
2. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 | 500 |
|
3. | Apa calanal salubritate | 20.01.04 | 50 |
|
4. | Carburanti | 20.01.05 |
|
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 | 30 |
|
6. | Posta si telecomunicatii | 20.01.08 | 18 |
|
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 1635 | 15 |
8. | Reparatii curente | 20.02 | 400 |
|
9. | Obiecte de inventar | 20.05 | 105 |
|
10. | Deplasari | 20.06 | 7 |
|
11. | Carti si publicatii | 20.11 | 1 |
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 | 100 |
|
13. | Protectia muncii | 20.14 | 50 |
|
14 | Prime de asigurare non viala | 20.30.03 | 43 | 8 |
15 | Alte bunuri si servicii | 20.30.30 |
|
|
|
|
|
|
|
| TOTAL |
| 2999 | 23 |
Asistenta sociala (cerinte copii cu nevoi special+ tichete de gradinita 180 mii lei
Drepturi copii cu nevoi special 150 mii lei,din care de la bugetul de stat este alocata suma de 125 mii lei.
Tichete de gradinita suma prevazuta este de 30 mii lei din care de la bugetul de stat.
5. Sanatate 150 .00 mii lei din care sectiunea de functionare 100 mii lei si sectiunea de dezvoltare 50 mii lei. Suma a fost aprobata prin bugetul anterior.
Cheltuieli cu bunuri si servicii (furniture de birou, iluminat si forta motrica, apa, reparatii, piese de schimb, prestati servicii+mentenanta) 100.00 mii lei.
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 |
|
2. | Materiale curatenie | 20.01.02 |
|
2. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 | 80 |
3. | Apa calanal salubritate | 20.01.04 |
|
4. | Carburanti | 20.01.05 |
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 |
|
6. | Posta si telecomunicatii | 20.01.08 |
|
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 20 |
8. | Reparatii curente | 20.02 |
|
9. | Obiecte de inventar | 20.05 |
|
10. | Deplasari | 20.06 |
|
11. | Carti si publicatii | 20.11 |
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 |
|
13. | Protectia muncii | 20.14 |
|
14 | Prime de asigurare non viala | 20.30.03 |
|
15 | Alte bunuri si servicii | 20.30.30 |
|
|
|
|
|
| TOTAL |
| 100 |
6. Cultura receere si religie 99122 .40 mii lei majorat cu 2528 mii lei fata de 7394,4 mii lei,aprobati anterior, din care sectiunea de functionare 8092.4 mii lei majorat cu 1618 mii lei fata de 6474,4 mii lei si sectiunea de dezvolare, 1830 mii lei ,majorat cu 910 mii lei fata de 920_ mii lei , aprobati anterior
Cheltuieli de personal ( post bibliotecar) 82 mii lei lei
Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou,energie electrica,gaze, apa, reparatii curente prestari servicii + mentenanta,reparatii curente,administrare parcuri,ingrijire spatii verzi) 4451 mii lei.
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma | Retrageri/suplimnetari fata de buget initial |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 |
|
|
2. | Materiale curatenie | 20.01.02 |
| -60 |
2. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 | 400 |
|
3. | Apa calanal salubritate | 20.01.04 | 140 |
|
4. | Carburanti | 20.01.05 |
|
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 |
|
|
6. | Materiale cu caracter functional | 20.01.09 | 40 |
|
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 2209 | 679 |
8. | Reparatii curente | 20.02 | 1000 | 200 |
9. | Obiecte de inventar | 20.05 | 200 | 50 |
10. | Deplasari | 20.06 | 1 |
|
11. | Carti si publicatii | 20.11 | 30 |
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 | 25 | 5 |
13. | Protectia muncii | 20.14 | 5 | -5 |
14 | Prime de asigurare non viala | 20.30.03 |
|
|
15 | Alte bunuri si servicii | 20.30.30 | 401 | 51 |
|
|
|
|
|
| TOTAL |
| 4451 | 920 |
Transferuri institutii publice(Camin Cultural si Club Sportiv) 1000 mii lei
Club Sportiv Brazi 1218,40 mii lei
Alte chetuieli – 2332,5 mii lei,
- Sustinerea cultelor 2150 majorat cu 650 mii lei fata de prevederea initiala de 1500 mii lei
- Contributii pentru plata salariilor personalului neclerical 150 mii lei majorat cu 50 mii lei fata de prevedere initiala(a fost majorat salariul minim)
- Sume pentru premiere “ Ziua comunei” 30 mii lei suma aprobata anterior
- Fond persoane cu handicap 2.5 mii lei
7. Asistenta sociala 26802 mii lei majorat cu 432 mii lei fata de 26370 mii lei. din care sectiunea de functionare 9802 mii lei majorat cu 432 mii lei fata de 9370 mii lei ,aprobati anterior si 17000 mii lei ,sectiunea de dezvoltare
Cheltuieli de personal (salarii,contributii,indemnizatie de hrana,tichete de vacanta ) 4371 mii lei majorat cu 482 mii lei fata de 3889 mii lei,aprobati anterior.Suma majorata este urmare a majorarii salariului minim pe economie.
Cheltuieli materiale suma aprobata anterior. mii lei
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 |
|
2. | Materiale curatenie | 20.01.02 |
|
2. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 |
|
3. | Apa calanal salubritate | 20.01.04 |
|
4. | Carburanti | 20.01.05 |
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 |
|
6. | Materiale cu caracter functional | 20.01.09 | 5 |
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 20 |
8. | Reparatii curente | 20.02 |
|
9. | Obiecte de inventar | 20.05 | 10 |
10. | Deplasari | 20.06 |
|
11. | Carti si publicatii | 20.11 |
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 | 55 |
13. | Protectia muncii | 20.14 | 50 |
| TOTAL |
| 140 |
Asistenta sociala 2250 diminuata cu 350 mii lei fata de prevederea anteriora,de 2600 mii lei.
- Indemnizatii persoane cu handicap 2150 mii mei diminuat cu 350 mii lei fata de 2500 mii lei aprobati anterior.
- Ajutor incalzire beneficiari Venit Minim garantat 20 mii
- Ajutoare de urgenta 80.00 mii lei
Alte chetuieli – 3041 mii lei majorat cu 300 fata de 2741mii lei,
- Plata contributii fond handicapati 16 mii lei
- Sprijin casatorii +nou nascuti 260 mii lei
- Sprijin femei insarcinate100 mii lei
- Sprijin fertilizare 40 mii lei
- Sprijin educatie 350 mii lei diminuat cu 50 mii lei fata de 400.00 mii lei.
- Sprijin persoane cu handicap 2005 majorat cu 305 mii lei fata de 1700 mii lei,aprobati anterior.Suma a fost majorata urmare ca modificarii salariului minim pe economie.
- Sprijin veteranI 135 mii lei diminuata cu 90 mii lei fata de 225 mii lei,aprobati anterior.
La calculul sprijinelor financiare a fost luat in calcul salariul minim de 3.700 incepand cu luna iulie.
8. Locuinte,Servicii si dezvoltare publica( Alimentare cu apa,Alimentare cu gaze,Iluminat public,intretinere patrimoniu comuna) suma prevazuta a se cheltui este 8270 mii lei diminuata cu 960 mii lei fata de 9230 mii lei,aprobati anterior.
din care 2500 mii lei diminuati cu 50 mii lei fata de 2550 mii lei,aprobati anterior, sectiune de functionare si
5770 mii lei diminuata cu 910 mii lei fata de 6680 mii lei ,aprobati anterior,sectiune de dezvoltare
Din care:
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma | Retrageri/suplimnetari fata de buget initial |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 |
|
|
2. | Materiale curatenie | 20.01.02 |
|
|
2. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 | 450 | -50 |
3. | Apa calanal salubritate | 20.01.04 |
|
|
4. | Carburanti | 20.01.05 |
|
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 | 20 |
|
6. | Posta si telecomunicatii | 20.01.08 | 200 |
|
| Materiale cu caracter functional | 20.01.09 |
| -20 |
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 600 | -60 |
8. | Reparatii curente | 20.02 | 80 | 80 |
9. | Obiecte de inventar | 20.05 | 100 |
|
10. | Deplasari | 20.06 |
|
|
11. | Carti si publicatii | 20.11 |
|
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 |
|
|
13. | Protectia muncii | 20.14 |
|
|
14 | Decolmatare | 20.23 |
|
|
15 | Alte bunuri si servicii | 20.30.30 | 1050 |
|
|
|
|
|
|
| TOTAL |
| 2500 | 50 |
9. Protectia mediului(Salubritate si Colectare deseuri) 650 mii lei din care sectiunea de functionare 650 mii lei,suma aprobata anterior.
Cheltuieli cu bunuri si servicii( iluminat si forta motrica,taxa fond de mediu) 630 mii lei.
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 |
|
2. | Materiale curatenie | 20.01.02 |
|
2. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 | 100 |
3. | Apa calanal salubritate | 20.01.04 |
|
4. | Carburanti | 20.01.05 |
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 |
|
6. | Posta si telecomunicatii | 20.01.08 |
|
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 550 |
8. | Reparatii curente | 20.02 |
|
9. | Obiecte de inventar | 20.05 |
|
10. | Deplasari | 20.06 |
|
11. | Carti si publicatii | 20.11 |
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 |
|
13. | Protectia muncii | 20.14 |
|
14 | Decolmatare | 20.23 |
|
15 | Alte bunuri si servicii | 20.30.30 |
|
|
|
|
|
| TOTAL |
| 650 |
10 Transporturi (Protectia drumurilor,transporturi 5670 mii lei diminuata cu 1300 mii lei fata de prevderea initiala 6970 mii lei din care 4470 mii lei sectiunea de functionare si 1200 mii lei ,sectiunea de dezvoltare.Cheltuieli cu bunuri si servicii(prestati servicii+mentenanta,reparatii drumuri,intretinere statii autobuz) 5670 mii lei.
Nr crt | Denumire indicator | Cod indicator | suma | Retrageri/suplimnetari fata de buget initial |
1. | Furnituri de birou | 20.01.01 |
|
|
2. | Materiale curatenie | 20.01.02 |
|
|
2. | Iluminat si forta motrica | 20.01.03 |
|
|
3. | Apa calanal salubritate | 20.01.04 |
|
|
4. | Carburanti | 20.01.05 |
|
|
5. | Piese de schimb | 20.01.06 |
|
|
6. | Posta si telecomunicatii | 20.01.08 |
|
|
7. | Alte bunuri si servicii | 20.01.30 | 270 |
|
8. | Reparatii curente | 20.02 | 4200 | -1300 |
9. | Obiecte de inventar | 20.05 |
|
|
10. | Deplasari | 20.06 |
|
|
11. | Carti si publicatii | 20.11 |
|
|
12. | Pregatire profesionala | 20.13 |
|
|
13. | Protectia muncii | 20.14 |
|
|
14 | Decolmatare | 20.23 |
|
|
15 | Alte bunuri si servicii | 20.30.30 |
|
|
|
|
|
|
|
| TOTAL |
| 4770 |
|
Sectiunea de dezvoltare,pentru titlul cheltuieli se prevede suma de___26.720 mii lei__,si este repartizata pentru urmatoarele cheltuieli de investitii:
1. C+M Desfiintare si reconstruire pavilion administrativ Conac Nicolau 820 mii lei
2.C+M Centru Social 17.000 mii lei
3.C+M extindere iluminat public Comuna Brazi 580 mii lei, retragere de 80 mii lei fata de 650 mii lei,aprobati anterior
4.C+M gaze stradute Comuna Brazi 120 mii lei,majorat cu 70 mii lei fata de 50 mii lei,aprobati anterior.
5.C+ M extindere retea apa si canalizare Com Brazi 4.150 mii lei
6. c+M citire la distanta apometre persoane fizice 1.060 mii lei suma este retrasa si repartizata pentru” PT centru de sanatate zona de agement si sport Brazi”
7. Amenajare peisagistica DJ 101G 100 mii lei
8. Amenajare rigole colectare ape puviale Str Bucegi si Str Parangului 1000 mii lei
Alte cheltuieli de investitii:
Primarie: MII LEI
II Dotari independente | buc |
| 270 |
Centrale termice | 1,00 |
| 180 |
imprimanta rel publice | 2,00 |
| 30 |
imprimanta stare civila | 1,00 |
| 30 |
aplicatie achizitii (SPS) | 1,00 |
| 10 |
Dotare portabila stare civila(laptop+ imprimanta+pad) | 1,00 |
| 10 |
AER CONDITIONAT SPATIU ADMINISTATIV STEJARU | 2 |
| 10 |
Documentatie tehnica si avize sedii administrative 60 MII LEI
TOTAL 290 mii lei
Invatamant: mii lei
TOTAL 580 MII LEI
3.Sanatate : mii lei
Total 50 MII LEI
4. Cultura buc mii lei
II Dotari independente |
|
| 1160 |
| |||
PT CENTRU DE SANATATE ZONA DE AG SI SP BRAZI |
|
| 1060 |
| |||
| AER CONDITIONAT BIBLIOTECA | 1 |
| 10 | |||
PT+DE+DTAC+DTAC+DTAD Desfiintare si reconstruire pavilion administrativ Conac Nicolau . |
|
| 90 |
TOTAL 1160 MII LEI
5.Alte actiuni MII LEI
TOTAL 920 MII LEI
8. Drumuri si poduri
Mii lei
II Dotari independente |
|
| 5 |
AER CONDITIONAT STATIE AUTOBUZ |
|
| 5 |
III Cheltuieli pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate si a studiilor de fezabilitate aferente obiectivelor de investitii |
|
| 95 |
PT+DE+DATC teren Tarlaua 53 Popesti |
|
| 95 |
TOTAL 100 MII LEI
Lista investitii suportate din excedent: 25700 mii lei
1. C+M Desfiintare si reconstruire pavilion administrativ Conac Nicolau 670 mii lei
2.C+M Centru Social 17.000 mii lei
3.C+M extindere iluminat public Comuna Brazi 580 mii lei
4.C+M gaze stradute Comuna Brazi 120 mii lei
5.C+ M extindere retea apa si canalizare Com Brazi 4.150 mii lei
6. PT centru de sanatate zona de agement si sport Brazi 1.060 mii lei
7. Amenajare peisagistica DJ 101G 100 mii lei
8. Amenajare rigole colectare ape puviale Str Bucegi si Str Parangului 1000 mii lei
9. PT+DE+DTAC+DTAC+DTAD Desfiintare si reconstruire pavilion administrativ Conac Nicolau . 100 mii lei
10. PT EXTINDERE GAZE STRADUTE 100 mii lei
11. SF CONSTRUIRE CARTIER DE LOCUINTE 50 mii lei
12. REACTUALIZARE PUG 300 mii lei
13. DOCUMENTATIE TEHNICA AVIZ ISU SEDII ADMINISTATIVE 20 mii lei
14. SERVICII PROIECTARE PUNERE IN SIGURANTA POD PESTE RAUL PRAHOVA STEJARU -COM BRAZI JUD PH 250 mii lei
15. UE extIndere retea apa si canalizare Com Brazi 200 mii lei
Fata de acestea situatie propun spre aprobare rectificarea, Bugetului de venituri si cheltuieli al Comunei Brazi pe anul 2024.
PRIMAR,
Leonaș RADU