România

România

Județul Prahova

Comuna Brazi

Comuna Brazi

Referat de aprobare

COMUNA BRAZI 

 Str. TEILOR Nr. 45, Judetul PRAHOVA, ROMANIA

C.F: 2845290, e-mail:contabilitate@pcbrazi.ro Tel 0244/480700

                                                Nr.17.548/09.07.2024

 

 

 

REFERAT DE APROBARE

a Proiectului de hotărâre privind rectificarea bugetului local 

al comunei Brazi, județul Prahova pe anul 2024

 

Avand in vedere Legea 421/2023 Legea Bugetului de stat pentru 2024,in conformitate cu legislatia in vigoare,Bugetul de venituri si cheltuieli al Comunei Brazi,se compune din sectiunea de functionare si sectiunea de dezvoltare,atat pentru venituri cat si pentru cheltuieli

            Bugetul total prevazut pentru anul 2024 la partea de venituri este de 38500 mii lei, diminuat cu   172,9 mii lei fata de 38672,90 mii lei,din care:

  pentru venituri :

 sectiunea de functionare 37.480 mii lei diminuat cu 172,9 mii lei fata de   37.652,90 mii lei,aprobati initial

 si sectiunea de dezvoltare 1020 mii lei.

pentru cheltuieli.

            Bugetul pentru sectiunea de functionare,este prevazuta in suma de  37 480 mii lei, diminuat cu 172,9 mii lei fata de 37.652,90  mii lei

        Sectiunea de dezvoltare suma aprobata este de 26.720 mii lei.

            In cadrul sectiunii de dezvoltare este prevazuta a se cheltui  si  de suma de 25.700 mii lei,excedentul anului 2023.

            Sumele  repartizate prin Decizia directorului Directiei de finanate nr 84/2024  sunt:

            Cote defalcate din impozitul pe venit 20.825 mii lei.

            Cote defalcate din TVA ,repartizata este de 5901 mii lei. fara sumele alocate pentru invatamant,din care:

                          657 mii lei cheltuieli materiale invatamant

                        5.095 mii lei salarii si indemnizatii persoane cu handicap

                           24 mii lei tichete de gradinita

                          125 mii lei cerinte speciale ale copiilor

                        

            La sursele proprii de venit au fost prevazute urmatoarele:

                                                                                                                                                mii lei

Nr crt

Nume indicator 

Cod Indicator

Prevedere initiala 2024

Prevedere iulie

Direfenta 

1

Impozit pe venit

03.02

200

100

-100

2

Cote defalcate din imp pe venit

04.02

20.825

20.825

0

3.

Alte impozite pe venit

05.02

 

 

 

4.

Impozite sit axe pe proprietate

07.02

10.201,90

10.072

-129,9

5

Sume defalcate din TVA

11.02

5.901

5901

 

6.

Alte imp si taxe generate de bunuri si serv

12.02

 

 

 

7.

Taxe pe servicii specifice

15.02

 

 

 

8.

Taxe pe utilizarea bunurilor 

16.02

850

955

105

9

Alte venituri din proprietate

30.02

263

219

-44

10.

Venituri din taxe administrative

34.02

15

11

-4

11

Venituri din amenzi

35.02

200

200

0

12.         

Diverse venituri

36.02

200

200

0

13

|Donatii si sponsorizari

37.02

0

 

 

13

Venituri din valorificari de bunuri

39.02

0

 

 

14

Subventii

42.02

17

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38672,90

38.500

-172,9

                Cheltuielile prevazute in Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2024,sunt in suma de  64200 mii lei cu 172,9 mii lei mai mici decat 64.372,9 mii lei aprobati initial,fiind reprezentate de cheltuielile bugetului 2024, 38.500  mii lei si excedentul anilor anteriori,25.700 mii lei. 

Sectiunea de functionare,pentru titlul cheltuieli se prevede suma de 37.480_ mii lei_repartizata astfel:

 

1.Autoritati executive: 6.250,90mii lei  dimimunat cu 5144,9 mii lei fata de 6.765,80 mii lei aprobati anterior din care:

Sectiunea de functionare  5960,90 mii lei  

Sectiunea de dezvolatare   290 mii lei.

Cheltuieli de personal (salarii,contributii,indemnizatie de hrana,tichete de vacanta) 3473,90 mii lei   diminuata cu 294,30 mii lei fata de prevederea anterioara de 3.768,20 mii lei.

Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou, energie electrica,gaze , apa, reparatii curente,  piese de schimb, prestati servicii+mentenanta,achizitie obiecte de inventar,deplasari,protectia muncii si pregatire profesionala)  este de  2491,10 mii lei diminuata cu 220.6 mii lei fata de prevederea anterioara de 2702,60 mii lei

                                                                                                                                                Mii lei

Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

Retrageri/suplimnetari  fata de buget initial

1.

Furnituri de birou

20.01.01

25

 

2.

Materiale de curatenie

20.01.02

 

-50

3.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

320

 

3.

Apa calanal salubritate

20.01.04

60

 

4.

Carburanti

20.01.05

35

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

30

5

6.

Posta si telecomunicatii

20.01.08

70

 

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

800

-100

8.

Reparatii curente

20.02

197

-160.6

9.

Obiecte de inventar

20.05

50

 

10.

Deplasari

20.06

40

10

11.

Carti si publicatii

20.11

20

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

700

 

13.

Protectia muncii

20.14

100

 

14

Prime de asigurare non viala

20.30.03

44.10

-15.9

15

Alte bunuri si servicii

20.30.30

 

 

 

TOTAL

 

2491,10

-220,6

 

Alte Cheltuieli(plata fond handicapati afent salariilor)     5.00 mii lei.

2.Alte servicii publice generale( Fond rezerva,Evidenta Persoanelor,Situatii de urgenta)  794,70 mii lei diminuata cu  88 mii lei fata de 882.70 mii lei,aprobati anterior. 

 

 

 

Sectiunea de functionare 794,70 mii lei

Cheltuieli de personal (salarii,contributii,tichete de vacanta,indemnizatie de hrana)  409.7 mii lei diminuata cu 56 mii lei fata de 465,70 mii lei .

Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou, energie electrica,gaze, apa, reparatii curente, fonduri pentru situati de urgenta, piese de schimb, prestati servicii+mentenanta) 333 mii lei diminuata cu 32 mii lei fata de 365 mii lei,aprobati anterior.

Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

Retrageri/suplimnetari  fata de buget initial

1.

Furnituri de birou

20.01.01

 

 

2.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

 

 

3.

Apa calanal salubritate

20.01.04

 

 

4.

Carburanti

20.01.05

 

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

20

-5

6.

Posta si telecomunicatii

20.01.08

 

 

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

200

 

8.

Reparatii curente

20.02

 

 

9.

Obiecte de inventar

20.05

20

-10

10.

Deplasari

20.06

5

 

11.

Carti si publicatii

20.11

 

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

50

-20

13.

Protectia muncii

20.14

15

 

14

Prime de asigurare non viala

20.30.03

23

3

15

Alte bunuri si servicii

20.30.30

 

 

 

TOTAL

 

333

-32

 

Fond  de rezerva bugetara 50 ,00 mii lei

Alte Cheltuieli(plata fond handicapati afent salariilor)     2.00 mii lei.

3 Politie Locala- 2134,00 mii lei  Sectiune de functionare 1841 mii lei diminuata cu 293 mii lei fata de  2134 mii lei,aprobati anterior

Cheltuieli de personal (salarii,contributii,indemnizatie de hrana,tichete de vacanta )1459 mii lei diminuata cu 268 mii lei,fata de  1727,00 mii lei lei

Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou, energie electrica,gaze , apa, reparatii curente,  piese de schimb, prestati servicii+mentenanta,achizitie obiecte de inventar,deplasari,protectia muncii si pregatire profesionala 380 mii lei diminuat cu 25 mii lei fata de 405.00 mii lei,aprobati anterior

 

Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

Retrageri/suplimnetari  fata de buget initial

1.

Furnituri de birou

20.01.01

 

 

2.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

 

 

3.

Apa calanal salibritate

20.01.04

 

 

4.

Carburanti

20.01.05

35

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

10

 

6.

Bunuri cu caracter functional

20.01.09

20

 

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

50

10

8.

Reparatii curente

20.02

 

 

9.

Obiecte de inventar

20.05

35

 

10.

Deplasari

20.06

15

 

11.

Carti si publicatii

20.11

 

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

170

 

13.

Protectia muncii

20.14

31

-40

14

Prime de asigurare non viala

20.30.03

 

 

15

Alte bunuri si servicii

20.30.30

      14 

                5

 

TOTAL

 

380

-25

 

Alte Cheltuieli(plata fond handicapati afent salariilor)     2.00 mii lei.

4.Invatamant 3849 mii lei majorat cu 23 mii lei fata de 3826 mii lei  aprobati anterior,din care,sectiunea de functionare 3269 si sectiunea de dezvolatare  580 mii lei

 Cheltuieli de personal (plata transport cadre didactice)  90,00 mii lei lei

 Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou, iluminat si forta motrica, apa, reparatii,  piese de schimb, prestati servicii+mentenanta )  2999 mii lei majorat cu 23 mii lei fata de  2976 mii lei,aprobati anterior.

Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

Retrageri/suplimnetari  fata de buget initial

1.

Furnituri de birou

20.01.01

60

 

2.

Materiale curatenie

20.01.02

 

 

2.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

500

 

3.

Apa calanal salubritate

20.01.04

50

 

4.

Carburanti

20.01.05

 

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

30

 

6.

Posta si telecomunicatii

20.01.08

18

 

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

1635

15

8.

Reparatii curente

20.02

400

 

9.

Obiecte de inventar

20.05

105

 

10.

Deplasari

20.06

7

 

11.

Carti si publicatii

20.11

1

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

100

 

13.

Protectia muncii

20.14

50

 

14

Prime de asigurare non viala

20.30.03

43

8

15

Alte bunuri si servicii

20.30.30

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

2999

23

 

Asistenta sociala (cerinte copii cu nevoi special+ tichete de gradinita 180 mii lei

Drepturi copii cu nevoi special 150 mii lei,din care de la bugetul de stat este alocata suma de 125 mii lei.

Tichete de gradinita suma prevazuta  este de 30 mii lei din care de la bugetul de stat.

5. Sanatate 150 .00 mii lei din care sectiunea de functionare 100 mii lei si sectiunea de dezvoltare 50 mii lei. Suma a fost aprobata prin bugetul anterior.

Cheltuieli cu bunuri si servicii (furniture de birou, iluminat si forta motrica, apa, reparatii,  piese de schimb, prestati servicii+mentenanta) 100.00 mii lei.

Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

1.

Furnituri de birou

20.01.01

 

2.

Materiale curatenie

20.01.02

 

2.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

80

3.

Apa calanal salubritate

20.01.04

 

4.

Carburanti

20.01.05

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

 

6.

Posta si telecomunicatii

20.01.08

 

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

20

8.

Reparatii curente

20.02

 

9.

Obiecte de inventar

20.05

 

10.

Deplasari

20.06

 

11.

Carti si publicatii

20.11

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

 

13.

Protectia muncii

20.14

 

14

Prime de asigurare non viala

20.30.03

 

15

Alte bunuri si servicii

20.30.30

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

100

 

 

 

6. Cultura receere si religie  99122 .40 mii lei majorat cu  2528 mii lei fata de 7394,4 mii lei,aprobati anterior, din care sectiunea de functionare  8092.4 mii lei majorat cu 1618 mii lei fata de 6474,4 mii lei si sectiunea de dezvolare, 1830 mii lei ,majorat cu  910 mii lei fata de 920_ mii lei , aprobati anterior

Cheltuieli de personal ( post bibliotecar)  82 mii lei lei

Cheltuieli cu bunuri si servicii(furnituri de birou,energie electrica,gaze, apa, reparatii curente prestari servicii + mentenanta,reparatii curente,administrare parcuri,ingrijire spatii verzi) 4451 mii lei.

Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

Retrageri/suplimnetari  fata de buget initial

1.

Furnituri de birou

20.01.01

 

 

2.

Materiale curatenie

20.01.02

 

-60

2.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

400

 

3.

Apa calanal salubritate

20.01.04

140

 

4.

Carburanti

20.01.05

 

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

 

 

6.

Materiale cu caracter functional

20.01.09

40

 

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

2209

679

8.

Reparatii curente

20.02

1000

200

9.

Obiecte de inventar

20.05

200

50

10.

Deplasari

20.06

1

 

11.

Carti si publicatii

20.11

30

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

25

5

13.

Protectia muncii

20.14

5

-5

14

Prime de asigurare non viala

20.30.03

 

 

15

Alte bunuri si servicii

20.30.30

401

51

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

4451

920

Transferuri institutii publice(Camin Cultural si Club Sportiv)  1000 mii lei

Club Sportiv Brazi 1218,40 mii lei

Alte chetuieli – 2332,5 mii lei,

  • Sustinerea cultelor 2150 majorat cu 650 mii lei fata de prevederea initiala de 1500 mii lei
  • Contributii pentru plata salariilor personalului neclerical 150 mii lei majorat cu 50 mii lei fata de prevedere initiala(a fost majorat salariul minim)
  • Sume pentru premiere “ Ziua comunei”                       30 mii lei suma aprobata anterior             
  • Fond persoane cu handicap  2.5 mii lei

7. Asistenta sociala  26802 mii lei majorat cu  432 mii lei fata de 26370 mii lei. din care sectiunea de functionare 9802 mii lei majorat cu 432 mii lei fata de  9370 mii lei ,aprobati anterior si  17000 mii lei ,sectiunea de dezvoltare

Cheltuieli de personal (salarii,contributii,indemnizatie de hrana,tichete de vacanta ) 4371 mii lei majorat cu 482 mii lei fata de  3889 mii lei,aprobati anterior.Suma majorata este urmare a majorarii salariului minim pe economie. 

Cheltuieli materiale suma aprobata anterior.                                                       mii lei

                                Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

1.

Furnituri de birou

20.01.01

 

2.

Materiale curatenie

20.01.02

 

2.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

 

3.

Apa calanal salubritate

20.01.04

 

4.

Carburanti

20.01.05

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

 

6.

Materiale cu caracter functional

20.01.09

5

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

20

8.

Reparatii curente

20.02

 

9.

Obiecte de inventar

20.05

10

10.

Deplasari

20.06

 

11.

Carti si publicatii

20.11

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

55

13.

Protectia muncii

20.14

50

 

TOTAL

 

140

 

Asistenta sociala 2250 diminuata cu 350 mii lei fata de prevederea anteriora,de 2600 mii lei.

  • Indemnizatii persoane cu handicap 2150 mii mei diminuat cu 350 mii lei fata de 2500 mii lei aprobati anterior.
  • Ajutor incalzire beneficiari Venit Minim garantat 20 mii
  • Ajutoare de urgenta 80.00 mii lei

Alte chetuieli – 3041 mii lei majorat cu 300 fata de  2741mii lei,

  • Plata contributii fond handicapati 16 mii lei
  • Sprijin casatorii +nou nascuti  260 mii lei
  • Sprijin femei insarcinate100 mii lei
  • Sprijin fertilizare 40 mii lei 
  • Sprijin educatie   350 mii lei diminuat cu 50 mii lei fata de 400.00 mii lei.
  • Sprijin persoane cu handicap 2005 majorat cu 305 mii lei fata de 1700 mii lei,aprobati anterior.Suma a fost majorata urmare ca modificarii salariului minim pe economie.
  • Sprijin veteranI   135 mii lei diminuata cu  90 mii lei fata de 225 mii lei,aprobati anterior.

La calculul sprijinelor financiare a fost luat in calcul salariul minim de 3.700 incepand cu luna iulie.

8. Locuinte,Servicii si dezvoltare publica( Alimentare cu apa,Alimentare cu gaze,Iluminat public,intretinere patrimoniu comuna) suma  prevazuta a se cheltui este 8270 mii lei diminuata cu 960 mii lei fata de 9230 mii lei,aprobati anterior. 

din care 2500 mii lei diminuati cu 50 mii lei fata de 2550 mii lei,aprobati anterior, sectiune de functionare si 

 5770 mii lei diminuata cu  910 mii lei fata de 6680 mii lei ,aprobati anterior,sectiune de dezvoltare

Din care:

                                Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

Retrageri/suplimnetari  fata de buget initial

1.

Furnituri de birou

20.01.01

 

 

2.

Materiale curatenie

20.01.02

 

 

2.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

450

-50

3.

Apa calanal salubritate

20.01.04

 

 

4.

Carburanti

20.01.05

 

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

20

 

6.

Posta si telecomunicatii

20.01.08

200

 

 

Materiale cu caracter functional

20.01.09

 

-20

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

600

-60

8.

Reparatii curente

20.02

80

80

9.

Obiecte de inventar

20.05

100

 

10.

Deplasari

20.06

 

 

11.

Carti si publicatii

20.11

 

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

 

 

13.

Protectia muncii

20.14

 

 

14

Decolmatare

20.23

 

 

15

Alte bunuri si servicii

20.30.30

1050

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

2500

50

 

9.   Protectia mediului(Salubritate si Colectare deseuri)   650 mii lei   din care sectiunea de functionare 650 mii lei,suma aprobata anterior.

Cheltuieli cu bunuri si servicii( iluminat si forta motrica,taxa fond de mediu)   630 mii lei.

Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

1.

Furnituri de birou

20.01.01

 

2.

Materiale curatenie

20.01.02

 

2.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

100

3.

Apa calanal salubritate

20.01.04

 

4.

Carburanti

20.01.05

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

 

6.

Posta si telecomunicatii

20.01.08

 

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

550

8.

Reparatii curente

20.02

 

9.

Obiecte de inventar

20.05

 

10.

Deplasari

20.06

 

11.

Carti si publicatii

20.11

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

 

13.

Protectia muncii

20.14

 

14

Decolmatare

20.23

 

15

Alte bunuri si servicii

20.30.30

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

650

10 Transporturi (Protectia drumurilor,transporturi 5670 mii lei   diminuata cu 1300 mii lei fata de prevderea initiala  6970 mii lei din care 4470  mii lei sectiunea de functionare si 1200  mii lei ,sectiunea de dezvoltare.Cheltuieli cu bunuri si servicii(prestati servicii+mentenanta,reparatii drumuri,intretinere statii autobuz)  5670  mii lei.

Nr crt

Denumire indicator

Cod indicator

suma

Retrageri/suplimnetari  fata de buget initial

1.

Furnituri de birou

20.01.01

 

 

2.

Materiale curatenie

20.01.02

 

 

2.

Iluminat si forta motrica

20.01.03

 

 

3.

Apa calanal salubritate

20.01.04

 

 

4.

Carburanti

20.01.05

 

 

5.

Piese de schimb

20.01.06

 

 

6.

Posta si telecomunicatii

20.01.08

 

 

7.

Alte bunuri si servicii

20.01.30

270

 

8.

Reparatii curente

20.02

4200

-1300

9.

Obiecte de inventar

20.05

 

 

10.

Deplasari

20.06

 

 

11.

Carti si publicatii

20.11

 

 

12.

Pregatire profesionala

20.13

 

 

13.

Protectia muncii

20.14

 

 

14

Decolmatare

20.23

 

 

15

Alte bunuri si servicii

20.30.30

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

4770

 

Sectiunea de dezvoltare,pentru titlul cheltuieli se prevede suma de___26.720 mii lei__,si este repartizata pentru urmatoarele cheltuieli de investitii:

1. C+M Desfiintare   si reconstruire pavilion administrativ Conac Nicolau  820 mii lei

2.C+M Centru Social                                        17.000 mii lei

3.C+M extindere iluminat public Comuna Brazi     580 mii lei, retragere de 80 mii lei fata de 650 mii lei,aprobati anterior

4.C+M gaze stradute Comuna Brazi  120 mii lei,majorat cu 70 mii lei fata de 50 mii lei,aprobati anterior.

5.C+ M extindere retea apa si canalizare  Com Brazi   4.150 mii lei

6. c+M citire la distanta apometre persoane fizice    1.060 mii lei suma este retrasa si repartizata pentru” PT centru de sanatate zona de agement si sport Brazi”

7. Amenajare peisagistica DJ 101G 100 mii lei

8. Amenajare rigole colectare ape puviale Str Bucegi si Str Parangului 1000 mii lei

Alte cheltuieli de investitii:

  Primarie:                                                                                                                           MII LEI

II Dotari independente

 buc

 

270

Centrale termice

1,00

 

180

imprimanta rel publice

2,00

 

30

imprimanta stare civila

1,00

 

30

aplicatie achizitii (SPS)

1,00

 

10

Dotare portabila stare civila(laptop+ imprimanta+pad)

1,00

 

10

AER CONDITIONAT SPATIU ADMINISTATIV STEJARU

    2

 

10

                                                                              

   Documentatie tehnica si avize sedii administrative              60 MII LEI

                TOTAL                                                                                                        290 mii lei

 Invatamant:                                                                                                                           mii lei

 

 

TOTAL                                                                                                                   580 MII LEI

3.Sanatate :                                                                                                        mii lei

 

                Total                                                                                                        50 MII LEI

4. Cultura                             buc              mii lei

  

II Dotari independente

 

 

1160

 

PT CENTRU DE SANATATE ZONA DE AG SI SP BRAZI

 

 

1060

 

 

AER CONDITIONAT BIBLIOTECA

1

 

10









 

PT+DE+DTAC+DTAC+DTAD Desfiintare     si reconstruire pavilion administrativ Conac Nicolau .

 

 

90

 

 

TOTAL   1160 MII LEI

5.Alte actiuni                                                                    MII LEI

 

TOTAL 920 MII LEI

8. Drumuri si poduri

                                                                                                                                Mii lei

II Dotari independente

 

 

5

AER CONDITIONAT STATIE AUTOBUZ

 

 

5

III Cheltuieli  pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate si a studiilor de fezabilitate aferente obiectivelor de investitii

 

 

95

PT+DE+DATC teren Tarlaua 53 Popesti

 

 

95

TOTAL                                                                                                                   100 MII LEI

Lista investitii suportate din excedent: 25700 mii lei

1. C+M Desfiintare  si reconstruire pavilion administrativ Conac Nicolau  670 mii lei

2.C+M Centru Social                                        17.000 mii lei

3.C+M extindere iluminat public Comuna Brazi    580 mii lei

4.C+M gaze stradute Comuna Brazi  120 mii lei

5.C+ M extindere retea apa si canalizare  Com Brazi    4.150 mii lei

6. PT centru de sanatate zona de agement si sport Brazi  1.060 mii lei

7. Amenajare peisagistica DJ 101G 100 mii lei

8. Amenajare rigole colectare ape puviale Str Bucegi si Str Parangului 1000 mii lei

9. PT+DE+DTAC+DTAC+DTAD Desfiintare si reconstruire pavilion administrativ Conac Nicolau . 100  mii lei

10. PT EXTINDERE GAZE STRADUTE  100 mii lei

11. SF CONSTRUIRE CARTIER DE LOCUINTE 50 mii lei

12. REACTUALIZARE PUG 300 mii lei

13. DOCUMENTATIE TEHNICA AVIZ ISU SEDII ADMINISTATIVE 20 mii lei

14. SERVICII PROIECTARE  PUNERE IN SIGURANTA POD PESTE RAUL PRAHOVA  STEJARU -COM BRAZI JUD PH  250 mii lei

15. UE  extIndere retea apa si canalizare Com Brazi 200 mii lei

Fata de acestea  situatie propun spre aprobare rectificarea,  Bugetului de venituri si cheltuieli al  Comunei Brazi pe anul 2024.                                                                                                                           

PRIMAR,

Leonaș  RADU