Nr. 461 / 26.10.2023
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Studiului de fundamentare a deciziei de delegare a serviciului de iluminat public, a modalității de gestiune, a caietului de sarcini și a contractului-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public pe raza unității administrativ-teritoriale municipiul Deva

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 461 din 26.10.2023

privind aprobarea Studiului de fundamentare a deciziei de delegare a serviciului de iluminat public, a modalității de gestiune, a caietului de sarcini și a contractului-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public pe raza unității administrativ-teritoriale municipiul Deva

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Legea nr.230/2006 a serviciului de iluminat public, cu modificările și completările ulterioare,

Art.1 alin.2 lit.”f”, art.3 alin.1, art.8 alin.1, art.22 și art.29 din Legea nr.51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Ordinul nr.87/2007 pentru aprobarea Caietului de sarcini-cadru al serviciului de iluminat public,

Legea nr.100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare,

Art.7 alin.13 din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare,

Art.129 alin.2 lit.”d”, alin.7 lit.”n”, alin.14 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, 

Ținând cont de:

Contractul de servicii nr.43128/20.04.2022 privind elaborarea documentației privind fundamentarea modalității de gestiune pentru activitățile de întreținere și reparații a sistemului de iluminat public din municipiul Deva,

Luând act de:

Proiectul de horărâre nr.481/2023, Referatul de aprobare nr.481/2023 al Primarului municipiului Deva, domnul Nicolae–Florin Oancea, din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotarâri privind aprobarea Studiului de fundamentare a deciziei de delegare a serviciului de iluminat public, a modalității de delegare a gestiunii, a caietului de sarcini și a contractului-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public pe raza unității administrativ-teritoriale municipiul Deva,

Raportul Serviciului unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice nr.111108/24.10.2023,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.1320/82281/25.10.2023, avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.1027/82285/25.10.2023, precum și de avizul Comisiei pentru sănătate, protecţia mediului înconjurător, protecţie socială şi servicii publice nr.484/82286/25.10.2023,

 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. - Se aprobă Studiul de fundamentare a deciziei de delegare a serviciului de iluminat public al municipiului Deva, prezentat în Anexa nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Se aprobă modalitatea de gestiune a serviciului de iluminat public pe raza unității administrativ teritoriale municipiul Deva, ca fiind gestiunea delegată prin concesiune.

Art.3. - Se aprobă Caietul de sarcini pentru delegarea de gestiune prin concesiune a serviciului de iluminat public a municipiului Deva, județul Hunedoara, prezentat în Anexa nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.4. - Se aprobă Contractul cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public pe raza unității administrativ teritoriale  municipiul Deva, prezentat în Anexa nr.3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Durata concesiunii este de 5 ani cu posibilitate de prelungire.

Art.5. - Începând cu data prezentei hotărâri se abrogă art.2, art.3, art.4 și art.5 din Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.186/2021.

Art.6. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.7. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Serviciul unitatea municipală de monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice.

Art.8. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituției Prefectului județului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Direcției administrarea domeniului public și privat;

- Serviciului financiar, contabilitate;

- Serviciului achiziții;

- Serviciului unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice.



 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Călin-Constantin MORARU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 461 / 26.10.2023

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 20
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 17
4 Numărul voturilor „PENTRU” 16
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 1
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 3
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 461 / 26.10.2023

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.10.2023
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 08.11.2023
4 Comunicarea către prefectul județului 01.11.2023
5 Aducerea la cunoștință publică 07.11.2023
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu