Hotărârea Consiliului Local
Nr. 17
/
19.03.2024
Caracter normativ HOTĂRÂRE
privind aprobarea procedurii proprii privind organizarea și desfășurarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice din categoria celor incluse în Anexa nr.2 la Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, cu valoarea estimată fără TVA mai mică decât cea prevăzută la art. 7 alin. (1), lit. d) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare.
Stare
Hotărâre
adoptată
Hotărâre
România
Județul Sălaj
Consiliul Local al comunei Horoatu Crasnei
HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL
Nr. 17 din 19.03.2024
privind aprobarea procedurii proprii privind organizarea și desfășurarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice din categoria celor incluse în Anexa nr.2 la Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, cu valoarea estimată fără TVA mai mică decât cea prevăzută la art. 7 alin. (1), lit. d) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare.
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Consiliul local al comunei horoatu crasnei
întrunit în a 25-a ședință extraordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,
Dan-Cristian VULCU
CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI HOROATU CRASNEI,
Laura BORBELY
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 17 / 19.03.2024 |
|||
|---|---|---|---|
| PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ | Vot prin ridicarea mâinii individual | ||
| HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV | |||
| 0 | Hotărâre care se adoptă cu votul: majorității simple a consilierilor locali prezenți |
Voturi necesare | 6 |
| 1 | Numărul consilierilor locali, potrivit legii | 11 | |
| 2 | Numărul consilierilor locali în funcție | 11 | |
| 3 | Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii | 11 | |
| 4 | Numărul voturilor „PENTRU” | 11 | |
| 5 | Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” | Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. | 0 |
| 6 | Numărul voturilor „ABȚINERE” | 0 | |
| 7 | Numărul consilierilor locali care absentează motivat | 0 | |
| 8 | Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat | 0 | |
| 9 | Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot | 0 | |
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 17 / 19.03.2024 |
||
|---|---|---|
| Nr. crt. |
OPERAȚIUNI EFECTUATE | Data |
| 0 | 1 | 2 |
| 1 | Adoptarea hotărârii | 19.03.2024 |
| 2 | Comunicarea către primar | |
| 3 | Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii | 01.04.2024 |
| 4 | Comunicarea către prefectul județului | 19.03.2024 |
| 5 | Aducerea la cunoștință publică | 27.05.2024 |
| 6 | Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu | |