Nr. 33 / 16.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind actualizarea devizului general pentru obiectivul de investiții “REABILITAREA MODERATĂ A ȘCOLII GIMNAZIALE MIHAI VODĂ DIN LOC. MIHAI VITEAZU, STR. TRANSILVANIEI, NR. 141, COM. MIHAI VITEAZU, JUD. CLUJ” finanțat prin Programul Național de Redresare și Reziliență, Componenta C10 – Fondul local

Inițiator proiect

Paul-Cristian OLARU

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

16 Aprilie 2025

Hotărâre

România

România

Județul Cluj

Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu

Comuna Mihai Viteazu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 33 din 16.04.2025

privind actualizarea devizului general pentru obiectivul de investiții “REABILITAREA MODERATĂ A ȘCOLII GIMNAZIALE MIHAI VODĂ DIN LOC. MIHAI VITEAZU, STR. TRANSILVANIEI, NR. 141, COM. MIHAI VITEAZU, JUD. CLUJ” finanțat prin Programul Național de Redresare și Reziliență, Componenta C10 – Fondul local

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Ținând cont de prevederile O.U.G. nr. 114/2018 din 28 decembrie 2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene; 
  2. Luând în considerare prevederile Hotărârii nr. 1.116 din 16 noiembrie 2023 pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice
  3. Ținând seama de prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare

Ținând cont de:

  1. Hotărârea Guvernului nr. 1.116 din 16 noiembrie 2023 pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;

Luând act de:

  a)referatul de aprobare al primarului NR. 17415 / PNRR-C10/ DATA 07.04.2025

   b)raportul compartimentului de specialitate NR. 17416 / PNRR-C10/ data 08.04.2025

  c)avizul comisiilor de specialitate nr.1

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. d) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei mihai viteazu

întrunit în a 7-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 Se aprobă actualizarea devizului aferent obiectivului de investiții “REABILITAREA MODERATĂ A ȘCOLII GIMNAZIALE MIHAI VODĂ DIN LOCALITATEA MIHAI VITEAZU, STR. TRANSILVANIEI, NR. 141, COMUNA MIHAI VITEAZU, JUDEȚUL CLUJ”, ca urmare a dispozițiilor de șantier nr. 1/2024 și 2/2024 

Art. 2 Se aprobă valoarea totală actualizată a investiției aferentă obiectivului de investiții “REABILITAREA MODERATĂ A ȘCOLII GIMNAZIALE MIHAI VODĂ DIN LOC. MIHAI VITEAZU, STR. TRANSILVANIEI, NR. 141, COM. MIHAI VITEAZU, JUD. CLUJ” de 3.359.264,98 lei la care se adaugă TVA, din care:

  • 1.594.862,89 lei la care se adaugă TVA - cheltuielile eligibile nerambursabile din PNRR Componenta C10
  • 1.764.402,09 lei la care se adaugă TVA - cheltuieli neeligibile suportate de la bugetul local


Art. 3  Se aprobă finanțarea din Bugetul Local a următoarelor cheltuieli pe care solicitantul trebuie să le asigure pentru implementarea proiectului, rezultate ca urmare a dispozițiilor de șantier nr. 1/2024 și 2/2024 și a devizului general actualizat aferent proiectului:

  • 1.764.402,09 lei la care se adaugă TVA - cheltuieli neeligibile suportate de la bugetul local

 Art.4  Prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică, respectiv se comunică primarului comunei Mihai Viteazu  și Instituției Prefectului Județului Cluj în vederea exercitării controlului cu privire la legalitate.


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Daniela-Maria ELSASSER

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI MIHAI VITEAZU,

Tudor-Călin STĂVARIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 33 / 16.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 14
4 Numărul voturilor „PENTRU” 14
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 33 / 16.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 16.04.2025
2 Comunicarea către primar 16.04.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 05.05.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 28.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 16.04.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 16.04.2025