Art.1 (1) Se aprobă închirierea izlazului comunal prin atribuire directă, pentru persoane fizice sau juridice având animalele înscrise în Registrul naţional al exploataţiilor, membrii ai colectivităţii locale sau care au sediul social pe teritoriul comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Tulcea, în suprafață totală de 4006.0949 hectare, afIate în proprietatea privată a comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Tulcea, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Procedura de atribuire directă, va fi organizată în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire pentru închirierea izlazului comunal din proprietatea privată a comunei Sfântu Gheorghe, conform Anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Documentaţia de atribuire conţine orice cerinţă, criteriu, regulă şi alte informaţii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.
Art.2. Nivelul chiriei aferent procedurii de atribuire directă este de 248 lei/ha/an la care se adaugă taxa pe teren conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare.
Art.3 Durata închirierii este de 7 ani, începând de la data semnării contractului de către ultima parte, cu posibilitatea prelungirii acestuia, prin act adițional, cu condiţia ca prin prelungire să nu se depăşească termenul maxim de 10 ani prevăzut la art. 9 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4. Se aprobă Contractul de închiriere-model cadru, conform Anexei nr.3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.5 Se stabilește comisia de evaluare în procedura de atribuire directă pentru închirierea izlazului din proprietatea privată a comunei Sfântu Gheorghe, precum și pentru formularea propunerilor de atribuire a suprafețelor de pajiști, în următoarea componență:
Preşedinte: Mira BĂLAN – viceprimarul comunei Sfântu Gheorghe;
Membri: Florina Vali BUȘAGĂ - inspector asistent, Compartiment Financiar-Contabilitate, Impozite și Taxe;
Vasilica TULCIANU –consilier achiziții publice, Compartiment Achiziții Publice;
Timofte COSTENCU - consilier local;
Dan-Vlăduț VARENIC – consilier local;
Membru de rezervă: Ligia SIDORENCU - Inspector – Compartiment registrul Agricol;
Art.6 Doamna Florina Vali BUȘAGĂ - inspector asistent, Compartiment Financiar-Contabilitate, Impozite și Taxe va realiza procedura de publicitate a procedurii de atribuire directă.
Art.7 Se împuternicește primarul comunei Sfântu Gheorghe, pentru semnarea contractelor de închiriere.
Art.8 Prevederile prezentei hotărâri vor fi duse la îndeplinire de primarul comunei Sfântu Gheorghe prin compartimentele din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe.
Art.9 Prezenta hotărâre poate fi contestată în termen de 30 de zile la instanţa de contencios administrativ competentă, în condițiile Legii nr.554/2004 – legea contenciosului administrativ, cu modificările și ulterioare;
Art.10 Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin intermediul secretarului general al comunei Sfântu Gheorghe, în termenul prevăzut de lege, Instituției Prefectului - Judeţul Tulcea în vederea exercitării controlului de legalitate, primarului comunei Sfântu Gheorghe, Compartimentului Registrul Agricol, Compartimentului Financiar Contabilitate, Impozite și Taxe locale, persoanelor prevăzute la art.5 şi se aduce la cunoştinţă publică prin afişare la sediul primăriei şi prin publicare în format electronic, în Monitorul Oficial Local aflat pe site-ul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe pe pagina de internet https://emol.ro/sfantugheorghe-tl/.