Nr. 2 / 21.01.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Planului de acțiuni sau de lucrări de interes local pe anul 2025 al Primăriei Comunei Șoldanu, privind repartizarea orelor de muncă pentru persoanele apte de muncă beneficiare de venit minim de incluziune

Inițiator proiect

Ion BUCUR

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

3 Februarie 2025

Hotărâre

România

România

Județul Călărași

Consiliul Local al comunei Șoldanu

Comuna Șoldanu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 2 din 21.01.2025

privind aprobarea Planului de acțiuni sau de lucrări de interes local pe anul 2025 al Primăriei Comunei Șoldanu, privind repartizarea orelor de muncă pentru persoanele apte de muncă beneficiare de venit minim de incluziune

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. prevederile art. 3 pct. 1, art. 4 pct. 2, art. 9 pct. 3 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985 şi ratificată prin Legea nr. 199/1997;
  2. prevederile art. 15 alin. (2), 120 alin. (1) și art. 121 alin. (1) și (2) din Constituția României, republicată, aprobată prin Legea de revizuire a Constituției României nr. 429/2003;
  3. prevederile art. 7 alin. (2) din Codul civil al României, aprobat prin Legea nr. 287/2009, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. prevederile art. 3 alin. (2), art. 31, art. 40-50 și art. 80-83 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, rerepublicată, cu modificările și completările ulterioare;
  5. prevederile art. 61 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. prevederile art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. b) și p) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. Hotărârea Consiliului Local al Comunei Șoldanu nr. 43 din 26.09.2019 pentru aprobarea revizuirii Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului local al comunei Șoldanu, județul Călărași, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Hotărârea Consiliului Local al Comunei Șoldanu nr. 40 din 19.08.2019 privind aprobarea Regulamentului propriu cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri cu caracter normativ care se supun adoptării Consiliului Local al Comunei Șoldanu, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Hotărârea Consiliului Local al Comunei Șoldanu nr. 3 din 30.01.2024 privind aprobarea Planului de acțiuni sau de lucrări de interes local pe anul 2024 al Primăriei Comunei Șoldanu, privind repartizarea orelor de muncă pentru persoanele apte de muncă beneficiare de venit minim de incluziune;
  4. Hotărârea Consiliului local al Comunei Șoldanu nr. 59 din 23.12.2024 privind aprobarea alegerii Președintelui de şedinţă al Consiliului Local al Comunei Șoldanu pentru lunile ianuarie, februarie și martie 2025.

Luând act de:

  1. Planul de acțiuni sau de lucrări de interes local pe anul 2025, privind repartizarea orelor de muncă pentru persoanele apte de muncă beneficiare de ajutor social, întocmit de domnul Ion BUCUR, Primarul Comunei Șoldanu și înregistrat la Primăria Comunei Șoldanu cu nr. 153 din 16.01.2024;
  2. Proiectul de hotărâre înregistrat în registrul special de evidență a proiectelor de hotărâri cu nr. 1 din 16.01.2025 privind aprobarea Planului de acțiuni sau de lucrări de interes local pe anul 2025 al Primăriei Comunei Șoldanu, privind repartizarea orelor de muncă pentru persoanele apte de muncă beneficiare de venit minim de incluziune;
  3. Referatul de aprobare înregistrat cu nr. 154 din 16.01.2025, privind proiectul de hotărâre înregistrat în registrul pentru evidența proiectelor de hotărâre ale autorității deliberative cu nr. 1 din 16.01.2025;
  4. Raportul compartimentului de specialitate nr. 179 din 21.01.2025, referitor la proiectul de hotărâre înregistrat în Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local al Comunei Șoldanu cu nr. 1 din 16.01.2025;
  5. Avizul Comisiei de specialitate juridică și de disciplină, înregistrat sub nr. 2840/222 din 21.01.2025;
  6. Avizul Comisiei de specialitate pentru agricultură, activități economico-financiare, amenajarea teritoriului și urbanism, protecție mediu și turism, înregistrat sub nr. 2841/222 din 21.01.2025;
  7. Avizul Comisiei de specialitate pentru învățământ, sănătate și familie, activități social-culturale, culte, muncă și protecție socială, protecție copii, tineret și sport, înregistrat sub nr. 2842/222 din 21.01.2025.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei șoldanu

întrunit în a 6-a ședință extraordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - Se aprobă Planul de acțiuni sau de lucrări de interes local pe anul 2025, privind repartizarea orelor de muncă pentru persoanele apte de muncă beneficiare de venit minim de incluziune, de la Comuna Șoldanu, Judeţul Călăraşi, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - Primarul Comunei Șoldanu sau persoana delegată de acesta și persoanele apte de muncă beneficiare de venit minim de incluziune îndeplinesc prevederile prezentei hotărâri. 

Art. 3. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Consiliului Local al Comunei Șoldanu nr. 3 din 30.01.2024 privind aprobarea Planului de acțiuni sau de lucrări de interes local pe anul 2024 al Primăriei Comunei Șoldanu, privind repartizarea orelor de muncă pentru persoanele apte de muncă beneficiare de venit minim de incluziune;

Art. 4. - (1) Prezenta hotărâre are caracter individual și intră în vigoare la data comunicării către Primarul Comunei Șoldanu.

(2) Prezenta hotărâre poate fi contestată în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr.  554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

(3) Prezenta hotărâre se comunică, în mod obligatoriu, prin grija Secretarului general al Comunei Șoldanu, în termenul prevăzut de lege, Primarului comunei Șoldanu, Prefectului județului Călărași și se aduce la cunoștință publică prin publicarea în format electronic, la adresa www.primaria-soldanu.ro, în Monitorul Oficial Local, subeticheta „HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE”.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Alexandru-Adrian BOTEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI ȘOLDANU,

Traian HULEA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 2 / 21.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 2 / 21.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 21.01.2025
2 Comunicarea către primar 03.02.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 03.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 31.01.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 03.02.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 03.02.2025