Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 455 / 19.11.2024
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind acceptarea donaţiei către Municipiul Alba Iulia - domeniul public a unui imobil (drum) înscris în CF nr. 89010 Alba Iulia, în suprafață de 3468 mp, situat în Alba Iulia, între străzile Emil Racoviță și Alexandru Odobescu

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 2

Forma inițiatorului

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

Proiect de hotărâre

Nr. 455 din 19.11.2024

privind acceptarea donaţiei către Municipiul Alba Iulia - domeniul public a unui imobil (drum) înscris în CF nr. 89010 Alba Iulia, în suprafață de 3468 mp, situat în Alba Iulia, între străzile Emil Racoviță și Alexandru Odobescu

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Prevederile art. 8 alin. (6) din Ordinul nr. 600/2023 al Directorului General al ANCPI, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Prevederile art. 863 lit. ”c” din Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil republicată cu modificările și completările ulterioare;
  3. Prevederile Hotărârii de Guvern nr. 974/2002 privind atestarea domeniului public al judeţului Alba, precum şi al municipiilor, oraşelor şi comunelor din judeţul Alba;

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 133587/19.11.2024 al Primarului municipiului Alba Iulia;
  2. Raportul de specialitate nr. 133627/19.11.2024 al Serviciului comunitar pentru cadastru și agricultură din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  3. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administrarea domeniului public şi privat, agricultură;
  4. Cererea înregistrată la Primăria municipiului Alba Iulia sub nr. 122325/24.10.2024, depusă de către Adam George Florin, Adam Paraschiva, Şerbănescu Valentin Eugen, Şerbănescu Virginia;
  5. Hotărârea nr. 120/26.03.2024 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia privind aprobarea documentației de urbanism: “P.U.Z. pentru construire locuințe individuale jud. Alba, mun. Alba Iulia, Str. Emil Racoviță, F.N”;
  6. Proiectul de hotărâre înregistrat cu nr. 455/19.11.2024 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia;

Luând act de:

  1. Prevederile art. 129  alin. (2) lit. ”c” și art. 291 alin. (3) lit. ”a” din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (2) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. Se aprobă acceptarea donației către Municipiul Alba Iulia - domeniul public a imobilului situat în Alba Iulia, între străzile Emil Racoviță și Alexandru Odobescu, înscris în CF nr. 89010 Alba Iulia, cu nr. cad. 89010 (nr. parcelă 1026/24/18), în suprafată de 3468 mp, având categoria de folosință drum, aflat în proprietatea numiților Adam George Florin, Adam Paraschiva, Şerbănescu Valentin Eugen, Şerbănescu Virginia.

Art.2. Planul de amplasament și delimitare a imobilului face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3. Declară imobilul înscris în CF nr. 89010 Alba Iulia, cu nr. cad. 89010 (nr. parcelă 1026/24/18), în suprafată de 3468 mp (drum) situat în Alba Iulia, între străzile  Emil Racoviță și Alexandru Odobescu, ca fiind de uz public local. 

Art.4. Ulterior încheierii contractului de donație în formă autentică, imobilul de la art. 1 va fi întabulat în proprietatea municipiului Alba Iulia - domeniul public  și se va completa inventarul domeniului public al municipiului Alba Iulia.

Art.5. Solicită Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Alba – Secţia Carte Funciară înscrierea dreptului de proprietate al municipiului Alba Iulia - domeniul public asupra imobilului cuprins la art. 1.

Art.6. Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.7. Serviciul comunitar pentru cadastru şi agricultură, Serviciul contracte, patrimoniu și Serviciul Informatică, Digitalizare și Sistem Informatic, Geografic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia vor duce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre.

Art.8. Hotărârea se comunică:  

     - Primarului municipiului Alba Iulia

     - Instituției Prefectului -  Județul Alba

     - Serviciului comunitar pentru cadastru şi agricultură

     - Direcției tehnice, dezvoltare

     - Direcției cheltuieli

     - Serviciului Contracte, Patrimoniu

     - Serviciului Informatică, Digitalizare și Sistem Informatic, Geografic.

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Gabriel-Codru PLEȘA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Marcel-Valerian JELER

Rezultate voturi