Art.1. Se aprobă acceptarea donației către Municipiul Alba Iulia - domeniul public a imobilului situat în Alba Iulia, între străzile Emil Racoviță și Alexandru Odobescu, înscris în CF nr. 89010 Alba Iulia, cu nr. cad. 89010 (nr. parcelă 1026/24/18), în suprafată de 3468 mp, având categoria de folosință drum, aflat în proprietatea numiților Adam George Florin, Adam Paraschiva, Şerbănescu Valentin Eugen, Şerbănescu Virginia.
Art.2. Planul de amplasament și delimitare a imobilului face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. Declară imobilul înscris în CF nr. 89010 Alba Iulia, cu nr. cad. 89010 (nr. parcelă 1026/24/18), în suprafată de 3468 mp (drum) situat în Alba Iulia, între străzile Emil Racoviță și Alexandru Odobescu, ca fiind de uz public local.
Art.4. Ulterior încheierii contractului de donație în formă autentică, imobilul de la art. 1 va fi întabulat în proprietatea municipiului Alba Iulia - domeniul public și se va completa inventarul domeniului public al municipiului Alba Iulia.
Art.5. Solicită Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Alba – Secţia Carte Funciară înscrierea dreptului de proprietate al municipiului Alba Iulia - domeniul public asupra imobilului cuprins la art. 1.
Art.6. Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.7. Serviciul comunitar pentru cadastru şi agricultură, Serviciul contracte, patrimoniu și Serviciul Informatică, Digitalizare și Sistem Informatic, Geografic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia vor duce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre.
Art.8. Hotărârea se comunică:
- Primarului municipiului Alba Iulia
- Instituției Prefectului - Județul Alba
- Serviciului comunitar pentru cadastru şi agricultură
- Direcției tehnice, dezvoltare
- Direcției cheltuieli
- Serviciului Contracte, Patrimoniu
- Serviciului Informatică, Digitalizare și Sistem Informatic, Geografic.