Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 113 / 18.03.2025
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind aprobarea REGULAMENTULUI PRIVIND UTILIZAREA BICICLETELOR ÎN SISTEMUL „ALBA IULIA VELOCITY”

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 2

Raportul compartimentelor de resort

Raport Direcția Tehnică, Dezvoltare

Raport Serviciul Administrare drumuri și Utilități publice

Forma inițiatorului

România

România

Județul Alba

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia

Municipiul Alba Iulia

Proiect de hotărâre

Nr. 113 din 18.03.2025

privind aprobarea REGULAMENTULUI PRIVIND UTILIZAREA BICICLETELOR ÎN SISTEMUL „ALBA IULIA VELOCITY”

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 1391/2006 pentru aprobarea  Regulamentului de aplicare a OUG 195/2002, privind circulația pe drumurile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Ordonanța Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare al Primarului municipiului Alba Iulia, înregistrat cu nr.32085 din 18.03.2025, prin care se propune aprobarea Regulamentului privind utilizarea bicicletelor în sistemul „Alba Iulia Velocity”;
  2. Raportul de specialitate nr.32103 din 18.03.2025 al Serviciului utilități publice și întreținerea clădirilor publice din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia;
  3. Proiectul ,,REABILITARE INFRASTRUCTURA RETEA MAJORA DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA, LOTUL I” finanțat prin Programul Operațional Regional, 2014-2020, Axa prioritară: 4 Sprijinirea dezvoltării urbane durabile Prioritatea de Investiții 4E: Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilității urbane multimodale durabile și a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare;
  4.  Proiectul ,,REABILITARE INFRASTRUCTURA RETEA MAJORA DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA, LOTUL II”  – loturile 1, 2 si 3, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritara 4: Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiții 4E, Obiectiv specific 4.1 - Reducerea emisiilor de carbon in municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate;
  5. Avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administrarea domeniului public şi privat, agricultură; 
  6. Proiectul de hotărâre înregistrat cu numărul 113/18.03.2025 inițiat de Primarul municipiului Alba Iulia; 

Luând act de:

a)  Prevederile art. 129 (2) lit. ”c” și ”d” și art.129 (7) lit. ”i”, lit. ”k” și ”s” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului alba iulia

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1 Se aprobă Regulamentul privind utilizarea bicicletelor în sistemul „Alba Iulia Velocity” pentru operaționalizarea proiectelor „Reabilitare infrastructură rețea majoră de transport public urban din municipiul Alba Iulia” loturile I și II, potrivit anexei,  parte integranta din prezenta hotărâre. 

Art.2 Hotărârea poate fi contestată conform prevederilor Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.3 Direcția tehnică, dezvoltare și Direcția generală Poliția locală a municipiului Alba Iulia din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba iulia vor duce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre.

Art.4 Hotărârea se va comunica către :

  • Primarul municipiului Alba Iulia
  • Instituția Prefectului - Județul Alba
  • Direcția tehnică, dezvoltare
  • Direcția Poliția locală a Municipiului Alba Iulia

 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Gabriel-Codru PLEȘA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA

Marcel-Valerian JELER

Documente de prezentare și motivare

Rezultate voturi