Art. 1 - (1) Se aprobă documentatia de atribuire cu privire la delegarea prin intermediul unui contract de achizitie publica a serviciului de colectare si transport deseuri de pe raza comunei Chiajna precum si demararea procedurii concurențiale pentru atribuirea contractelor de delegare a gestiunii:
- activitatea de eliminare, prin depozitare, a deșeurilor reziduale, a deșeurilor stradale, a deșeurilor de pământ și pietre provenite de pe căile publice, a reziduurilor rezultate de la instalațiile de tratare a deșeurilor municipale, precum si a deșeurilor care nu pot fi valorificate provenite din activități de reamenajare si reabilitare interioara si/sau exterioara a locuințelor la depozitele de deșeuri nepericuloase;
- activitatea de sortare a deșeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticla colectate separat din deșeurile municipale în stații de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deșeuri și/sau la instalațiile de valorificare energetic din componența serviciului de salubrizare a localităților;
- activitatea de tratare a deșeurilor, inclusiv transportul deșeurilor reziduale/stabilizate biologic la depozitele de deșeuri și/sau la instalațiile de valorificare energetică.
(2) În scopul prevăzut la art. 1 alin. (1), se mandatează Viceprimarul Comunei Chiajna și Compartimentul Achizitii Publice să efectueze toate demersurile pentru elaborarea documentației de atribuire a contractelor de delegare a gestiunii pe baza căreia se va organiza și derula procedura concurențială compusa din studiul de oportunitate si caietul de sarcini, care fac parte din prezenta hotarare.
Art. 2 - (1) Până la atribuirea contractelor de delegare a gestiunii în baza procedurii concurențiale ce se va stabili cu respectarea prevederilor art. 14 alin. (3) din Legea serviciului de salubrizare a localităților nr. 101/2006, cu modificările și completările ulterioare, furnizarea activităților menționate la art. 1 se va asigura în baza unor contracte de delegare a gestiunii ce vor fi atribuite prin procedura de negociere directă, fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare, potrivit prevederilor art. 104 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, a căror durată va fi strict limitată la perioada necesară pentru a face față situației neprevăzute care a determinat aplicarea proceduri de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare.
(2) În scopul prevăzut la art. 2 alin. (1), se mandatează Viceprimarul Comunei Chiajna și Compartimentul Achizitii Publice:
- să efectueze toate demersurile pentru elaborarea documentației de atribuire compusa din studiul de oportunitate si caietul de sarcini, care fac parte din prezenta hotarare, pentru organizarea și derularea procedurii de negociere direct fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare, potrivit prevederilor art. 104 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, pentru fiecare dintre activitățile menționate la art. 1;
- să organizeze și să deruleze procedura de negociere direct, fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare, potrivit prevederilor art. 104 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, separat pentru fiecare dintre activitățile menționate la art. 1;
- să semneze contractele de delegare a gestiunii.
Art. 3 - Viceprimarul Comunei Chiajna și compartimentele de specialitate din cadrul Primăriei comunei Chiajna vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 4 - Prezenta hotărâre se comunică, în termenul prevăzut de lege, Primarului Comunei Chiajna, și Instituției Prefectului Județului Ilfov, în vederea exercitării controlului cu privire la legalitate.