Nr. 86 / 20.12.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare – activitatea de deratizare, dezinsecție și dezinfecție și avizarea documentației de delegare, în arealul deservit de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti (A.D.I.D.D.D.B.)

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie și produce efecte juridice din:

20 Decembrie 2024

Hotărâre

România

România

Județul Ilfov

Consiliul Local al comunei Chiajna

Comuna Chiajna

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 86 din 20.12.2024

privind stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare – activitatea de deratizare, dezinsecție și dezinfecție și avizarea documentației de delegare, în arealul deservit de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti (A.D.I.D.D.D.B.)

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legii nr. 101/2006 privind serviciul public de salubrizare al localităţilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. H.C.G.M.B. nr. 23/2018 privind constituirea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti;
  6. H.C.G.M.B. nr. 464/2018 privind acordarea mandatului special Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti;

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 56569/17.12.20234 al Primarului Comunei Chiajna;
  2. Raportul nr. 56760/18.12.2024 întocmit de Secretarul General al Comunei Chiajna;
  3. Avizul comisiei de specialitate din cadrul Consiliului Local Chiajna.

Luând act de:

  1. Adresa Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie BucureştI NR. 1/1298/17.12.2024, înregistrată în cadrul Primăriei comunei Chiajna sub nr. 56570/17.12.2024.
  2. Hotărârea nr. 15/17.12.2024 a Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei chiajna

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1 - Se stabilește modalitatea de gestiune a serviciului public de salubritate - activitatea de deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie, în arealul deservit de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti, prin gestiune directă, conform Studiului de oportunitate privind modalitatea de gestiune a serviciului public de salubrizare - activitatea de deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie în municipiul București, comuna Chiajna și comuna Snagov, aprobat prin Hotărârea Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti nr. 15/17.12.2024, prevăzut în Anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2 - (1) Se avizează proiectul de contract de delegare a serviciului public de salubrizare - activitatea de deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie, în arealul deservit de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti și cele 4 anexe ale acestuia, respectiv:

- Regulamentul serviciului de salubrizare - activitatea de deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie - Anexa nr. 1 la contract;

- Caietul de Sarcini privind prestarea serviciului de salubrizare - activitatea de deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie - Anexa nr. 2 la contract; 

- Tarife - Anexa nr. 3 la contract;

- Indicatorii de Performanță - Anexa nr. 4 la contract. 

(2) Proiectul de contract și anexele acestuia se constituie în Anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3 - Primarul Comunei Chiajna, Secretarul General al Comunei Chiajna, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti și Compania Municipală  Eco Igienizare Bucureşti S.A cât și celelalte compartimente de specialitate din cadrul Primăriei Comunei Chiajna vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri. 

Art. 4 - Prezenta hotărâre se comunică Primarului Comunei Chiajna, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie Bucureşti și Compania Municipală  Eco Igienizare Bucureşti S.A și Instituției Prefectului județului Ilfov, în vederea exercitării controlului cu privire la legalitate și se aduce la cunoștință publică prin publicarea în Monitorul Oficial al comunei Chiajna, precum şi pe pagina de internet https://www.primariachiajna.ro. 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Constantin DUMITRU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CHIAJNA,

Ionel–Florin NAE

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 86 / 20.12.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 19
2 Numărul consilierilor locali în funcție 19
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 19
4 Numărul voturilor „PENTRU” 19
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 86 / 20.12.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 20.12.2024
2 Comunicarea către primar 20.12.2024
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.01.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 14.01.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 20.12.2024
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu 20.12.2024