Nr. 16 / 28.02.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind alegerea președintelui de ședință

Hotărâre

România

România

Județul Ilfov

Consiliul Local al comunei Chiajna

Comuna Chiajna

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 16 din 28.02.2025

privind alegerea președintelui de ședință

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Art. 123, alin.(1), alin.(4), lit. a), art. 129, alin.(1) și art. 243, alin. (1), lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare  nr. 8436/21.02.2025 al Primarului Comunei Chiajna;
  2. Raportul nr. 8540/21.02.2025, întocmit de Secretarul General al Comunei Chiajna;
  3. Avizul comisiei de specialitate din cadrul Consiliului Local Chiajna.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei chiajna

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1 - Se aprobă ca președinte de ședință domnul consilier local Iustin ISPIR pe o perioadă de trei luni, respectiv lunile Martie 2025, Aprilie 2025 și Mai 2025, care va conduce ședințele consiliului local și va semna hotărârile adoptate în perioada menționată. 

Art. 2 - Primarul comunei Chiajna și Secretarul general al comunei Chiajna vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri. 

Art. 3 - Prezenta hotărâre se comunică persoanei nominalizate, Instituției Prefectului județului Ilfov, în vederea exercitării controlului cu privire la legalitate și se aduce la cunoștință publică prin grija Secretarului general al comunei Chiajna și prin publicarea în Monitorul Oficial al comunei Chiajna, precum și pe pagina de internet https://www.primariachiajna.ro.    

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Constantin DUMITRU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CHIAJNA,

Ionel–Florin NAE

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 16 / 28.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 19
2 Numărul consilierilor locali în funcție 19
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 19
4 Numărul voturilor „PENTRU” 16
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 3
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 16 / 28.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 28.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 13.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 06.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu