Nr. 26 / 24.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind ajustarea tarifelor practicate de BLUE PLANET SERVICES S.A, aferente contractului nr. 2380/29.01.2016 de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului de salubrizare din Comuna Chiajna, județul Ilfov

Inițiator proiect

Mircea MINEA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Ilfov

Consiliul Local al comunei Chiajna

Comuna Chiajna

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 26 din 24.03.2025

privind ajustarea tarifelor practicate de BLUE PLANET SERVICES S.A, aferente contractului nr. 2380/29.01.2016 de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului de salubrizare din Comuna Chiajna, județul Ilfov

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă la elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Art. 7, alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea nr. 101/2006, a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Art. 18, alin 1) şi 2) din Ordinul nr. 1503 din 18 decembrie 2017 privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului mediului şi gospodăririi apelor nr. 578/2006 pentru aprobarea Metodologiei de calcul al contribuţiilor şi taxelor datorate la Fondul pentru mediu.
  6. Ordinul ANRSC nr. 109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
  7. Hotărârea de Guvern nr. 1506 din 27.11.2024 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată;
  8. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 74 din 17 iulie 2018 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 211/2011 privind regimul deşeurilor;
  9. Art. 129, alin. (1), alin. (2), lit. d), alin. (7), lit. n), art. 243, alin. (1), lit. a) și art. 306, din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 11365/11.03.2025, întocmit de Primarului comunei Chiajna; 
  2. Raportul de specialitate nr. 11736/12.03.2025, întocmit de Viceprimarul comunei Chiajna;
  3. Avizul comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local Chiajna.

Luând act de:

  1. Adresa nr. 44/06.03.2025 înaintată de către BLUE PLANET SERVICES S.A, înregistrată la Primăria comunei Chiajna sub nr. 10670/06.03.2025.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei chiajna

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă cererea de majorare a tarifelor practicate de BLUE PLANET SERVICES S.A pentru activitățile și operațiunile de salubrizare care fac obiectul Contractului de delegare a serviciilor publice de salubrizare a comunei Chiajna prin concesiune nr. 2380/29.01.2016, cuprinse în Anexa nr. 1.

Art. 2 - Se aprobă încheierea actului aditional nr. 19 la Contractul de delegare a serviciilor publice de salubrizare a comunei Chiajna prin concesiune nr. 2380/29.01.2016, având ca obiect: majorarea tarifelor pentru operațiunile și activitățile de salubrizare a comunei, ca urmare a modificării salariului minim brut în anul 2025 și a ratei inflației.

Art. 3 - Primarul comunei Chiajna, prin aparatul de specialitate, va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art. 4 - Prezenta hotărâre se comunică Primarului comunei Chiajna, Blue Planet Services S.A și Instituției Prefectului județului Ilfov, în vederea exercitării controlului cu privire la legalitate și se aduce la cunoștință publică prin publicarea în Monitorul Oficial al comunei Chiajna, precum şi pe pagina de internet https://www.primariachiajna.ro.   

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Andrei CODREANU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CHIAJNA,

Ionel–Florin NAE

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 26 / 24.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 19
2 Numărul consilierilor locali în funcție 19
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 19
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 3
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 1
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 26 / 24.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 24.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 04.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 01.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu