Nr. 36 / 31.05.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind închirierea prin licitație publică a unor imobile aparținând domeniului public al Comunei Chiajna situate în parcul Amforei - Comuna Chiajna, sat Dudu, str. Amforei, nr.3, jud. Ilfov, în Tarla 74/4, Parcela 1, Lot 3/1, înscris în Cartea Funciară nr. 66896 și în parcul Orhideelor – Comuna Chiajna, sat Dudu, str. Orhideelor, nr.23, jud. Ilfov, în Tarla 74/4, Parcela 1, Lot 3/1, înscris în Cartea Funciară nr. 64936

Inițiator proiect

Mircea MINEA

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

31 Mai 2022

Hotărâre

România

România

Județul Ilfov

Consiliul Local al comunei Chiajna

Comuna Chiajna

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 36 din 31.05.2022

privind închirierea prin licitație publică a unor imobile aparținând domeniului public al Comunei Chiajna situate în parcul Amforei - Comuna Chiajna, sat Dudu, str. Amforei, nr.3, jud. Ilfov, în Tarla 74/4, Parcela 1, Lot 3/1, înscris în Cartea Funciară nr. 66896 și în parcul Orhideelor – Comuna Chiajna, sat Dudu, str. Orhideelor, nr.23, jud. Ilfov, în Tarla 74/4, Parcela 1, Lot 3/1, înscris în Cartea Funciară nr. 64936

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 287/2009 - Codul Civil republicat, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Art. 21 și 22 din Ordonanța nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Art. art.108 lit. c), art.129 alin (2), lit.c) şi alin. (9), lit. a), art. 243, alin. (1), lit. a), art. 333, art. 334, art. 346 şi art. 362 alin (1) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr.21313/24.05.2022 al Primarului comunei Chiajna;
  2. Raportul nr.21504/24.05.2022, întocmit de Administrator - Ivanciu Ioan;
  3. Avizul comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local Chiajna.

Luând act de:

  1. Hotărârea Consiliului Local Chiajna nr.58/2021 privind însușirea raportului de evaluare a unor spații comerciale aparținând unor imobile proprietate publică/privată a comunei Chiajna, în vederea estimării chiriei de piață.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei chiajna

adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă închirierea prin licitație publică a unor imobile aparținând domeniului public al Comunei Chiajna, prevăzute în anexa nr. 1.

Art. 2 - Datele de identificare ale imobilelor, valoarea de inventar, destinația (profilul de activitate vizat), durata închirierii, prețul minim al închirierii, sunt prevăzute în anexa nr. 1 - listă, anexa nr. 2 - planuri de amplasament şi delimitare imobile, anexa nr. 3 - planuri de încadrare în teritoriu, anexa nr. 4 - caiete de sarcini și formularele aferente, anexa nr. 5 - contract cadru de închiriere şi anexa 6 - fișa de date a procedurii de închiriere, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3 - Membrii comisiei de licitație și ai comisiei de soluționare a contestațiilor vor fi desemnați prin Dispoziție a Primarului Comunei Chiajna.  

Art. 4 - Primarul Comunei Chiajna este împuternicit să semneze contractele de închiriere și eventuale acte adiționale aferente acestora.

Art. 5 - Prezenta hotărâre se comunică Primarului Comunei Chiajna, Instituției Prefectului Judeţului Ilfov în vederea exercitării controlului cu privire la legalitate şi se aduce la cunoştinţă publică prin grija Secretarului General al comunei Chiajna.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Alexandru–Eduard BALACI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CHIAJNA,

Ionel–Florin NAE

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 36 / 31.05.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 19
2 Numărul consilierilor locali în funcție 18
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 17
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 6
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 36 / 31.05.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 31.05.2022
2 Comunicarea către primar 31.05.2022
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 15.06.2022
4 Comunicarea către prefectul județului 24.06.2022
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 31.05.2022
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 31.05.2022