Nr. 3 / 28.01.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind modul de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Fântâna Mare, județul Suceava

Inițiator proiect

Petru-Octavian URSACHE

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Suceava

Consiliul Local al comunei Fântâna Mare

Comuna Fântâna Mare

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 3 din 28.01.2025

privind modul de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Fântâna Mare, județul Suceava

Consiliul local al comunei Fântâna Mare, județul Suceava,

Având în vedere:

- Referatul de aprobare al proiectului de hotarare prezentat de dl. Primar Ursache Petru Octavian  și înregistrat cu nr. 76 din 10.01.2025, 

- Raportul de specialitate nr. 102 din 14.01 2025 al Compartimentului Agricol și Fond Funciar din cadrul aparatului de specialitate al primarului,comunei Fântâna Mare;

            - Avizul  Comisiei pentru administraţia publică, juridică, apărarea liniştii şi ordinii publice, a drepturilor cetăţenilor din cadrul Consiliului local Fântâna Mare, înregistrat cu nr. din 14.01.2025;

În conformitate cu prevederile :

În baza prevederilor art.5-7 din O.G. nr. 28/2008 privind Registrul Agricol, cu modificările şi completările ulterioare, Hotărârea nr. 1627/2024 privind registrul agricol pentru perioada 2025-2029.

            Ţinând seama de prevederile Legii nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (3) lit.a) și art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,

 

Consiliul local al comunei Fântâna Mare, 

adoptă prezenta:

H O T Ă R Â R E

 

            Art. 1. - Începând cu anul 2025, Registrul Agricol al comunei Fântâna Mare se întocmește și se ține la zi în format electronic.

           Art. 2. - Registrul agricol în format electronic va fi interconectat cu Registrul agricol național (RAN), în vederea raportării unitare către instituţiile interesate a datelor gestionate de către acesta.

            Art.3. - Înscrierea în registrul agricol a datelor privind componența gospodăriei/exploatației agricole fără personalitate juridică se face pe baza declarației date pe propria răspundere sau pe bază de documente de capul gospodăriei sau, în lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodăriei, care dispune de capacitate deplină de exercițiu, după cum urmează:

a)         prin vizitarea persoanelor fizice de către persoanele împuternicite cu completarea registrului agricol;

b)         la primărie, în cazul în care un reprezentant major al persoanei fizice se prezintă din propria inițiativă sau pentru rezolvarea altor probleme;

c)         pe baza declarației trimise prin poștă, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligația de a fi înregistrată în registrul agricol;

d)         pe baza unei procuri notariale date de capul gospodăriei;

e)         prin invitarea la primărie a persoanelor fizice care au obligația să efectueze declarațiile pentru înscrierea datelor în registrul agricol.

Art. 4. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se mandatează Secretarul general al comunei Fântâna Mare şi Compartimentul  REGISTRUL AGRICOL, FOND FUNCIAR din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Vasilică VARGANICI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI FÂNTÂNA MARE,

Alin POPA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 28.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 28.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 28.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 10.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 03.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu