Nr. 5 / 06.02.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea modificării Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Fântâna Mare

Inițiator proiect

Petru-Octavian URSACHE

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Suceava

Consiliul Local al comunei Fântâna Mare

Comuna Fântâna Mare

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 5 din 06.02.2025

privind aprobarea modificării Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Fântâna Mare

 

Consiliul local al comunei Fântâna Mare, judeţul Suceava;

              Având în vedere:

Referatul de aprobare prezentat de primarul comunei Fântâna Mare domnul  Ursache Petru Octavian  înregistrat sub nr. 413 din 31.01.2025

Raportul compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului înregistrat sub nr. 414 din 31.01.2025; 

Prevederile art.129. alin.(2) lit.a), alin.(3) lit.c) și art.139 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Prevederile  art.III, alin.1, 3 şi ale art.IV din OUG nr. 63/2010 - pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale;

Adresa nr. 6894 din 19.04.2023 a Instituţiei Prefectului-Judeţul Suceava privind stabilirea numărului maxim de posturi ce pot fi încadrate la nivelul unităţilor  administrativ-teritoriale din judeţul Suceava pentru anul 2023, numărul maxim de posturi pentru Primăria comunei Fântâna Mare este 22,

Prevederile art.XVII alin.(8) din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung: 

În temeiul art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ,

 

adoptă prezenta:

H O T Ă R Â R E

 

           

            Art. 1. Se aprobă modificarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Fântâna Mare cu respectarea Legii nr. 296/2023, în sensul încadrării în numărul maxim de 20 de posturi  aşa cum a rezultat din reducerea cu 10% a numărului maxim de 22 posturi, potrivit art.III alin.(81) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.63/2010, cu modificările şi completările ulterioare , după cum urmează:

 a)        se desființează funcţia contractuală de execuţie, vacantă de: muncitor necalificat, , grad profesional debutant în cadrul Compartimentului   PROTECŢIA MEDIULUI, DESERVIRE;

 b)     se înființează CABINETUL VICEPRIMARULUI împreună cu funcţia contractuală  de execuţie, vacantă de: consilier personal al viceprimarului în cadrul CABINETULUI VICEPRIMARULUI;

 c) )     se transformă funcţia publică de execuţie, vacantă de: inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului   COMPARTIMENTUL STARE CIVILA, AUTORITATE TUTELARA, OFICIUL JURIDIC SI ASISTANTA SOCIALA             în funcţia publică de execuţie, vacantă de: inspector , clasa I, grad profesional superior;

 d)     se transformă funcţia publică de execuţie, vacantă de: consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului   REGISTRU AGRICOL, FOND FUNCIAR        în funcţia publică de execuţie, vacantă de: consilier , clasa I, grad profesional debutant

Art. 2. Se aprobă modificarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului comunei Fântâna Mare, conform anexelor nr. 1 şi nr.2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

          Art. 3. Primarul comunei Fântâna Mare prin compartimentul  BUGET, FINANTE, CONTABILITATE , IMPOZITE SI TAX va aduce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.

                   Art. 4. Prezenta hotărâre poate fi contestată în condițiile prevăzute de Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

                   Art. 5.(1) Prezenta horărâre se comunică Instituției Prefectului-județul Suceava , în vederea exercitării controlului cu privire la legalitate și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei Fântâna Mare.

        (2) Aducerea la cunoștință publică se face prin afișare la sediul Primăriei comunei Fântâna Mare și pe site-ul instituției https://comunafantanamare.ro/ secțiunea ”Monitorul Oficial Local”.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Vasilică VARGANICI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI FÂNTÂNA MARE,

Alin POPA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 06.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 5
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 9
4 Numărul voturilor „PENTRU” 9
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 2
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 5 / 06.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 06.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 19.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 13.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu