Nr. 12 / 10.04.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Planului de analiză şi acoperire a riscurilor pentru anul 2025

Inițiator proiect

Petru-Octavian URSACHE

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Suceava

Consiliul Local al comunei Fântâna Mare

Comuna Fântâna Mare

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 12 din 10.04.2025

privind aprobarea Planului de analiză şi acoperire a riscurilor pentru anul 2025

Consiliul Local al Comunei Fântâna Mare , județul Suceava,

 

Având în vedere,

 

  • Referatul de aprobare nr. 1481 din 3.04.2025 prezentată de d-l Ursache Petru Octavian, primarul comunei  Fântâna Mare, județul Suceava privind necesitatea acestui proiect de hotarare;
  • Raportul de specialitate nr. 1481 din 3.04.2025 prezentat de d-l Popa Alin secretarul general al comunei;
  • Avizul nr.    al Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică şi de disciplină, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor ;
  •  prevederile art.13 lit.a) din Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor și ale art.6 din Anexa nr.1 la Ordinul Ministrului Administrației și Internelor nr. 132/2007 pentru aprobarea Metodologiei de elaborare a Planului de analiză și acoperire a riscurilor și a Structurii - cadru a Planului de analiză şi acoperire a riscurilor; 

            În baza prevederilor art. 129 alin. (7) lit. h) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,

            În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și al prevederilor art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
 

adoptă următoarea:

 

HOTĂRÂRE :

 

Art.1. Se aprobă Planul de analiză şi acoperire a riscurilor al comunei Fântâna Mare pentru anul 2025.

 

Art.2. Primarul comunei va aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Mircea TIMOFTE

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI FÂNTÂNA MARE,

Alin POPA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 12 / 10.04.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 12 / 10.04.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 10.04.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 25.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 17.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu