Nr. 30 / 20.04.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Organigramei resurselor umane şi Statului de funcții de la nivelul Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, în anul 2022

Inițiator proiect

Iulian MARIN

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie și produce efecte juridice din:

20 Aprilie 2022

Hotărâre

România

România

Județul Călărași

Consiliul Local al comunei Șoldanu

Comuna Șoldanu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 30 din 20.04.2022

privind aprobarea Organigramei resurselor umane şi Statului de funcții de la nivelul Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, în anul 2022

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. c), art. 158, art. 244 alin. (1) lit. a), art. 370, art. 405-407 și art. 409 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  2. prevederile notei la Anexa nr. VIII, Capitolul I, secțiunea III, lit. b) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
  3. prevederile art. III din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare;
  4. prevederile Ordinului Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației nr.331/2022 privind aplicarea prevederilor art. III alin. (11) din Ordonanţa de urgență a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare.

Ținând cont de:

  1. prevederile art. 9 pct. 3 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985 şi ratificată prin Legea nr. 199/1997;
  2. prevederile art. 121 alin. (1) și (2) din Constituția României, republicată, aprobată prin Legea de revizuire a Constituției României nr. 429/2003;
  3. prevederile art. 7 alin. (2) din Codul civil al României, aprobat prin Legea nr. 287/2009, republicată, modificată și completată;
  4. prevederile art. 211 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  5. prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, rerepublicată, modificată și completată.

Luând act de:

  1. Proiectul înscris în registrul special pentru înregistrarea proiectelor de hotărâre cu nr. 28 din 12.04.2022 privind aprobarea Organigramei resurselor umane şi Statului de funcții de la nivelul Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, în anul 2022;
  2. Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre privind aprobarea Organigramei resurselor umane şi Statului de funcții de la nivelul Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, în anul 2022, înregistrat cu nr. 2345 din 14.04.2021, întocmit de inițiator, Iulian MARIN, pentru Primarul Comunei Șoldanu, Iulian GEAMBAȘU;
  3. Raportul compartimentului de specialitate nr. 2384 din 18.04.2022 referitor la proiectul de hotărâre înregistrat în Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local al Comunei Șoldanu cu 28 din 12.04.2021;
  4. Avizul Comisiei de specialitate juridică și de disciplină, înregistrat sub nr. 2840/30 din 20.04.2022;
  5. Avizul Comisiei de specialitate pentru agricultură, activităţi economico-financiare, amenajarea teritoriului şi urbanism, protecție mediu şi turism, înregistrat sub nr. 2841/30 din 20.04.2022;
  6. Avizul Comisiei de specialitate pentru pentru învățământ, sănătate şi familie, activităţi social-culturale, culte, muncă şi protecție socială, protecție copii, tineret şi sport, înregistrat sub nr. 2842/30 din 20.04.2022;
  7. Adresa Instituției Prefectului - Judeţul Călăraşi nr. 4041 din 25.05.2021 privind comunicarea numărului total de posturi pentru anul 2021;
  8. Hotărârea Consiliului Local al Comunei Șoldanu nr. 8 din 10.02.2022 privind aprobarea bugetului local pe anul 2022 al Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Hotărârea Consiliului local al comunei Șoldanu nr. 25 din 29.06.2021 privind aprobarea Organigramei resurselor umane şi Statului de funcții de la nivelul Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, în anul 2021;
  10. Necesitatea optimizării resurselor umane implicate în asigurarea beneficiilor sociale de la nivelul Comunei Șoldanu, Județul Călărași;
  11. Hotărârea Consiliului Local al Comunei Șoldanu nr. 26 din 06.04.2022 privind aprobarea alegerii Președintelui de şedinţă al Consiliului Local al Comunei Șoldanu pentru lunile aprilie, mai și iunie 2022.

Constatând respectarea prevederilor Legii nr. 52/2003 republicată (r2) privind transparența decizională în administrația publică.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei șoldanu

adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1. - Se aprobă transformarea postului de execuție vacant de Consilier al primarului din cadrul Cabinetului Primarului Comunei Șoldanu, în funcție contractuală de conducere de Administrator public, cu încadrarea în limita numărului maxim de posturi aprobate.

Art. 2. - Se aprobă Organigrama resurselor umane de la nivelul Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, în anul 2022, potrivit anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3. - Se aprobă Statul de funcții al Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, potrivit anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 4. - Începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri își încetează aplicabilitatea Hotărârea Consiliului Local al Comunei Șoldanu nr. 25 din 29.06.2021 privind aprobarea Organigramei resurselor umane şi Statului de funcții de la nivelul Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, în anul 2021.

Art. 5. - (1) Prezenta hotărâre are caracter individual și va intra în vigoare la data comunicării către Primarul Comunei Șoldanu.

(2) Prezenta hotărâre poate fi contestată în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, modificată și completată.

(3) Secretarul general al Comunei Șoldanu va asigura publicarea și comunicarea prezentei hotărâri tuturor factorilor interesaţi.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Alexandru-Adrian BOTEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI ȘOLDANU,

Traian HULEA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 30 / 20.04.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 12
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 30 / 20.04.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 20.04.2022
2 Comunicarea către primar 20.04.2022
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 05.05.2022
4 Comunicarea către prefectul județului 20.04.2022
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 20.04.2022
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu 20.04.2022