Art. 1. - Se aprobă transformarea postului de execuție vacant de Consilier al primarului din cadrul Cabinetului Primarului Comunei Șoldanu, în funcție contractuală de conducere de Administrator public, cu încadrarea în limita numărului maxim de posturi aprobate.
Art. 2. - Se aprobă Organigrama resurselor umane de la nivelul Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, în anul 2022, potrivit anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3. - Se aprobă Statul de funcții al Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, potrivit anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4. - Începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri își încetează aplicabilitatea Hotărârea Consiliului Local al Comunei Șoldanu nr. 25 din 29.06.2021 privind aprobarea Organigramei resurselor umane şi Statului de funcții de la nivelul Primăriei Comunei Șoldanu, Judeţul Călăraşi, în anul 2021.
Art. 5. - (1) Prezenta hotărâre are caracter individual și va intra în vigoare la data comunicării către Primarul Comunei Șoldanu.
(2) Prezenta hotărâre poate fi contestată în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, modificată și completată.
(3) Secretarul general al Comunei Șoldanu va asigura publicarea și comunicarea prezentei hotărâri tuturor factorilor interesaţi.