Nr. 25 / 24.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea raportului de evaluare precum și închirierea prin licitație publică a spațiilor comerciale tip "foișoare în Parcurile Amforei și Orhideelor", proprietate privată a comunei Chiajna

Inițiator proiect

Mircea MINEA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Ilfov

Consiliul Local al comunei Chiajna

Comuna Chiajna

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 25 din 24.03.2025

privind aprobarea raportului de evaluare precum și închirierea prin licitație publică a spațiilor comerciale tip "foișoare în Parcurile Amforei și Orhideelor", proprietate privată a comunei Chiajna

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 287/2009 - Codul Civil republicat, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Art. 21 și 22 din Ordonanța nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Art. 129, alin. (1), alin. (2), lit. c), alin. (6), lit. a), și art. 243, alin. (1), lit. a), din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 11945/13.03.2025, întocmit de Primarului comunei Chiajna;
  2. Raportul nr. 12097/14.03.2025, întocmit de Serviciul Patrimoniu, Utilități Publice, Registru Agricol și Cadastru;
  3. Avizul comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local Chiajna.

Luând act de:

  1. HCL Chiajna nr. 11/2025, privind aprobarea efectuării raportului de evaluare a unor imobile proprietate publică/privată a comunei Chiajna, în vederea estimării chiriei de piață;
  2. Procesul verbal de Predare – Primire a Raportului de evaluare emis de către SC Evalfix Tehnic SRL, înregistrat cu nr. 12855/ 19.03.2025.
  3. Adresa Cabinetului Individual de Avocat „NĂSTASE Gabriel Constantin” înregistrată la Primăria comunei Chiajna sub nr. 13017/20.03.2025.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei chiajna

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă raportul de evaluare nr. TH-295-170325 privind ”Estimarea valorii chiriei minim optenabile pentru 2 spatii cu destinația Construcție-Parc Agrement, situate în Parcul Orhideelor și Parcul Amforei, în Comuna Chiajna, Jud. Ilfov”.

Art. 2 - Se aprobă închirierea prin licitație publică a unor imobile aparținând domeniului public al Comunei Chiajna, prevăzute în anexa nr. 1.

Art. 3 - Datele de identificare ale imobilelor, valoarea de inventar, destinația (profilul de activitate vizat), durata închirierii, prețul minim al închirierii, sunt prevăzute în anexa nr. 1 - listă, anexa nr. 2 - planuri de amplasament şi delimitare imobile, anexa nr. 3 - planuri de încadrare în teritoriu, anexa nr. 4 - caiete de sarcini și formularele aferente, anexa nr. 5 - contract cadru de închiriere şi anexa 6 - fișa de date a procedurii de închiriere, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 4 - Membrii comisiei de licitație și ai comisiei de soluționare a contestațiilor vor fi desemnați prin Dispoziție a Primarului Comunei Chiajna.  

Art. 5 - Primarul Comunei Chiajna este împuternicit să semneze contractele de închiriere și eventuale acte adiționale aferente acestora.

Art. 6 - Primarul comunei Chiajna, prin aparatul de specialitate, va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art. 7 - Prezenta hotărâre se comunică Primarului comunei Chiajna, Serviciului Patrimoniu, Utilități Publice, Registru Agricol și Cadastru și Instituției Prefectului Județului Ilfov, în vederea executării controlului cu privire la legalitate și se aduce la cunoștință publică prin publicarea în Monitorul Oficial al comunei Chiajna, precum şi pe pagina de internet https://www.primariachiajna.ro.  

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Andrei CODREANU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CHIAJNA,

Ionel–Florin NAE

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 24.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 19
2 Numărul consilierilor locali în funcție 19
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 19
4 Numărul voturilor „PENTRU” 19
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 24.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 24.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 04.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 01.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu