Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 38 / 20.01.2022
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizare acestei activități

Avizul comisiilor de specialitate

Comisia 1

Comisia 4

Forma inițiatorului

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

Proiect de hotărâre

Nr. 38 din 20.01.2022

privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizare acestei activități

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.6 alin.2 lit.”e” și art.7 alin.4 din Anexa la Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024

Art.129 alin.14 şi art.139 alin.1 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

Adresa nr.35066/2020, prin care Instituția Prefectului județului Hunedoara, solicită analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea de măsuri pentru eficientizarea acestei activități,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.38/2022, Referatul de aprobare nr.38/2022 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități,

Raportul Serviciului cadastru, fond funciar nr.7095/21.01.2022,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.447/82281/26.01.2022, precum şi de avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.398/82282/26.01.2022,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1. - Aprobă analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Aprobă formularul tipizat al invitației pentru persoanele fizice/juridice care au obligația să efectueze declarații pentru înscrierea în registrul agricol, conform Anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3. – Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.4. – Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Serviciul cadastru, fond funciar - Compartimentul registrul agricol din cadrul Direcției Deva 2020.

Art.5. – Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului financiar contabilitate;

- Compartimentului registrul agricol.

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI DEVA

Nicolae-Florin OANCEA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA

Florina-Doris VISIRIN

Documente de prezentare și motivare

Rezultate voturi